Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
broek schreef:Waarom zou iemand van 13 het slaan van een paard anders zien dan iemand van 40??
Slaan is slaan en 9 van de 10 x onnodig!!
_Anca_ schreef:broek schreef:Waarom zou iemand van 13 het slaan van een paard anders zien dan iemand van 40??
Slaan is slaan en 9 van de 10 x onnodig!!
Omdat iemand van 13 vaak heftiger reageert en niet naar de omstandigheden er omheen kijkt.
Ik zeg niet dat slaan goed is, maar in sommige gevallen is het wel terecht!
laurahi schreef:Maanling schreef:Misschien was het wel een heul stout paard?
Nou het lag niet aan het paard!!! Het ligt gewoon aan die man!! Een paard kent dat niet en is heel erg bang het kan er niets aan doen dat hij zo reageert dat doet hij van nature...!!!
Maanling schreef:aha
maar hoe kon je zo goed zien dat de opdracht was 'aan de teugel lopen'?
Maureenn schreef:van hoe dichtbij heb je het gezien? je hebt alles schijnbaar heel goed gezien en gehoord
Joscaa schreef:Om de beurten aan de teugeltrekken is zagen, en niet de hulp voor het nageven. Slaan heeft zowiezo geen nut om een paard te laten nageven, want nageven moet vanuit de ontspanning komen & met slaan bij zijn achterhand, krijg je zijn voorkant niet '' in de krul''.
Maureenn schreef:ook erg raar dat hij dan gaat stijgeren, weer druk krijgt toch ineens nageeft en dan weer omhoog..
patsur schreef:Ik denk dat de TS gewoon een rijke fantasie heeft
patsur schreef:Joh, dan ben ik ook een dierenmishandelaar zeker als ik af en toe ook een paard even goed stilzet aan de longe of als ik ze een tik geef?
Hou toch op zeg...