Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En dat foto'tje van dat meisje met die pony die Barbie heet; Briljant
Zadel lijkt alleen een beetje beroerd te liggen?
xMariellee schreef:Oh geweldigEn dat foto'tje van dat meisje met die pony die Barbie heet; Briljant

Niet bepaald mijn smaak
BrittKitt schreef:Hoezo? Zolang je het belang van de pony maar voorop houd zal het dat beest een worst wezen of hij een zwart, bruin, roze, blauw, pimpelpaars of goud met zilveren streepjes zadel op zn rug heeft hoor
Zolang het past, zie ik geen enkel bezwaar!
!
Wel vet stoer zulke zadels
Lous schreef:xMariellee schreef:Oh geweldigEn dat foto'tje van dat meisje met die pony die Barbie heet; Briljant
Het zadel ligt wel heel erg naar voren idd.
[/quote]
Kwam hem tegen
Ze hebben er ook martingalen etc. van

(zullen ze blij mee zijn)
Trennie schreef:BrittKitt schreef:Hoezo? Zolang je het belang van de pony maar voorop houd zal het dat beest een worst wezen of hij een zwart, bruin, roze, blauw, pimpelpaars of goud met zilveren streepjes zadel op zn rug heeft hoor
Het gaat er niet om dat de kleur een bezwaar is, of dat de pony ineens niet gehoorzaam is. Het roept bij een bepaald type mens iets op van: schattig, wil ik ook, etc. Zoals sommige reacties hier op het topic. Mensen willen dan graag ineens een pony voor hun dochter omdat het zo schattig is? En daar kunnen sommige mensen dan wel een beetje in door schieten. zo blijkt:
Namen zoals Barbie, alles rose met wit, precies zoals de barbiepaarden zijn? Dan ga ik me dus afvragen waar het om gaat: om het zo leuk mogelijk opleuken van een pony alsof het een soort miss-verkiezing voor pony en ruitertje is? Of over serieus, doordacht en verantwoord met paardensport bezig zijn?

Trennie schreef:BrittKitt schreef:Hoezo? Zolang je het belang van de pony maar voorop houd zal het dat beest een worst wezen of hij een zwart, bruin, roze, blauw, pimpelpaars of goud met zilveren streepjes zadel op zn rug heeft hoor
Het gaat er niet om dat de kleur een bezwaar is, of dat de pony ineens niet gehoorzaam is. Het roept bij een bepaald type mens iets op van: schattig, wil ik ook, etc. Zoals sommige reacties hier op het topic. Mensen willen dan graag ineens een pony voor hun dochter omdat het zo schattig is? En daar kunnen sommige mensen dan wel een beetje in door schieten. zo blijkt:
Namen zoals Barbie, alles rose met wit, precies zoals de barbiepaarden zijn? Dan ga ik me dus afvragen waar het om gaat: om het zo leuk mogelijk opleuken van een pony alsof het een soort miss-verkiezing voor pony en ruitertje is? Of over serieus, doordacht en verantwoord met paardensport bezig zijn?
Sorry: ik kan dit echt niet serieus nemen! En: blijkbaar is bij die pony Barbie op getoonde foto, het van en groter belang dat het een schattige combinatie is, dan dat het zadel goed op de pony ligt, want dat zadel ligt er niet goed op. Direct dus een heel mooi voorbeeld van wat ik bedoel.
Wel een hele mooie zet van de commercie...