Pennyzadeltjes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Re: Pennyzadeltjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 10:38

Klopt, dat zijn die van de foto een paar posts hierboven. Maar vind die van de TS leuker, dat zijn echte zadeltjes. Die van ooteman zijn van die shetzadels

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 10:39

zadels zijn van Shires, zijn idd al langer in omloop. Vind ze leuk om te zien, maar niet op de rug van een pony. En de foto die in dit topic staat doet een beetje pijn aan mijn ogen. Niet omdat ik niet van roze hou, maar omdat het zadel heeel slecht ligt.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 10:39

he nou je het zegt...zijn inderdaad dezelfde zie ik nu...
Haha!

xMariellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 14:04

Oh geweldig *LOL* En dat foto'tje van dat meisje met die pony die Barbie heet; Briljant Clown Zadel lijkt alleen een beetje beroerd te liggen? Bloos

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 14:10

xMariellee schreef:
Oh geweldig *LOL* En dat foto'tje van dat meisje met die pony die Barbie heet; Briljant Clown Zadel lijkt alleen een beetje beroerd te liggen? Bloos

Het zadel ligt wel heel erg naar voren idd.Scheve mond

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 14:14

geweldig Haha!

echt leuk Knipoog

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:27

Yikes Nagelbijten / Gniffelen Niet bepaald mijn smaak Scheve mond

jumping_iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:41

Haha schattig Clown

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:35

Whaaaa, ik vind ze echt leyp, alleen dat zou ik mijn paard niet aandoen.
Een Roze dekje, dat nog wel. maar geen roze tuig.

Trennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 18:52

BrittKitt schreef:
Hoezo? Zolang je het belang van de pony maar voorop houd zal het dat beest een worst wezen of hij een zwart, bruin, roze, blauw, pimpelpaars of goud met zilveren streepjes zadel op zn rug heeft hoor Clown
Zolang het past, zie ik geen enkel bezwaar!

Het gaat er niet om dat de kleur een bezwaar is, of dat de pony ineens niet gehoorzaam is. Het roept bij een bepaald type mens iets op van: schattig, wil ik ook, etc. Zoals sommige reacties hier op het topic. Mensen willen dan graag ineens een pony voor hun dochter omdat het zo schattig is? En daar kunnen sommige mensen dan wel een beetje in door schieten. zo blijkt:

Namen zoals Barbie, alles rose met wit, precies zoals de barbiepaarden zijn? Dan ga ik me dus afvragen waar het om gaat: om het zo leuk mogelijk opleuken van een pony alsof het een soort miss-verkiezing voor pony en ruitertje is? Of over serieus, doordacht en verantwoord met paardensport bezig zijn?

Sorry: ik kan dit echt niet serieus nemen! En: blijkbaar is bij die pony Barbie op getoonde foto, het van en groter belang dat het een schattige combinatie is, dan dat het zadel goed op de pony ligt, want dat zadel ligt er niet goed op. Direct dus een heel mooi voorbeeld van wat ik bedoel.

Wel een hele mooie zet van de commercie...

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 20:39

Die is leuk voor mijn my little pony sara *LOL*

Maudm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 20:46

Mijn pony heet penny Tong uitsteken! Clown Wel vet stoer zulke zadels Cool

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:28

haha, geweldig, ik vind het wel iets voor mini shetlandertjes en dan met zo'n klein ruitertje er op *LOL*

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 11:00

Lous schreef:
xMariellee schreef:

Het zadel ligt wel heel erg naar voren idd.Scheve mond

dat niet alleen, zo'n klein meisje met sporen? hmm niet echt iets waar ik vrolijk van word..
denk niet dat zo'n klien kind de benen al zo stil kan houden, dat ze met sporen kunnen rijden..

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:44

Ik wil de blauwe, past beter op m'n paard. Misschien de roze als versiering voor in mijn kamer? Schijnheilig

z0rr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:06

Het zadel ligt wel heel erg naar voren idd.Scheve mond[/quote]

dat niet alleen, zo'n klein meisje met sporen? hmm niet echt iets waar ik vrolijk van word..
denk niet dat zo'n klien kind de benen al zo stil kan houden, dat ze met sporen kunnen rijden..[/quote]

dat vond ik ook al zo raar ja

xTamaraa16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:31

hahaa wat leuk!:D

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:49

xRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:28

haha wat een schattige zadeltjes Lachen
Vooral de roze is leuk!

Phiona_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:28

omg zooo leuk die rozee zadeltjes!!!! wil ik ook hebben voor op me shetjes!! en dan allemaal roze spulletjes er uiteraad bij Tong uitsteken (zullen ze blij mee zijn) Vork

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:33

Trennie schreef:
BrittKitt schreef:
Hoezo? Zolang je het belang van de pony maar voorop houd zal het dat beest een worst wezen of hij een zwart, bruin, roze, blauw, pimpelpaars of goud met zilveren streepjes zadel op zn rug heeft hoor Clown

Het gaat er niet om dat de kleur een bezwaar is, of dat de pony ineens niet gehoorzaam is. Het roept bij een bepaald type mens iets op van: schattig, wil ik ook, etc. Zoals sommige reacties hier op het topic. Mensen willen dan graag ineens een pony voor hun dochter omdat het zo schattig is? En daar kunnen sommige mensen dan wel een beetje in door schieten. zo blijkt:

Namen zoals Barbie, alles rose met wit, precies zoals de barbiepaarden zijn? Dan ga ik me dus afvragen waar het om gaat: om het zo leuk mogelijk opleuken van een pony alsof het een soort miss-verkiezing voor pony en ruitertje is? Of over serieus, doordacht en verantwoord met paardensport bezig zijn?

Vind t wel erg vergezocht hoor, dit Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 12:45

Neeeee, wat super schattig! Haha!

En idd, wat Trennie zegt... Beeeetje vergezocht Clown

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 16:33

o my god, ondackt dat het ottaal plaatje van dat meisje er niet zo vriendelijk uitziet, is een witte pony met een roze hoofdstelletje, roze zadeltje en roze peesjes wel heel erg schattig Lovers
voor een keertje voor een klein meisje is het wel schattig maar doe mij toch maar een zwart of bruin zadel...

Trennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 19:17

Trennie schreef:
BrittKitt schreef:

Sorry: ik kan dit echt niet serieus nemen! En: blijkbaar is bij die pony Barbie op getoonde foto, het van en groter belang dat het een schattige combinatie is, dan dat het zadel goed op de pony ligt, want dat zadel ligt er niet goed op. Direct dus een heel mooi voorbeeld van wat ik bedoel.

Wel een hele mooie zet van de commercie...

@ Elma: Vond het niet zo netjes van je om maar een gedeelte van mijn tekst te quoten. Hierdoor wordt het wel erg suggestief. Mijn bezwaar zat hem nl niet zo zeer in de zgn modeshow voor pony's, want dat zou idd een beetje vergezocht zijn. Mijn bezwaar zat hem meer in het feit dat dit opleuken belangrijker is dan een goed passend zadel, zo blijkt uit de foto. En dat stuk van de tekst miste ik nou het in de quote.

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 19:30

ik vind ze schattig! Zou het zelf nooit nemen, misschien voor shets, maar verder niet Tong uitsteken
Idd: Belangrijker dat het goed past, maar als het dan goed past is het natuurlijk mooi meegenomen als het er ook nog eens heel leuk uitziet op kleine kinderpoownie's Lachen