Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
takkie_muis schreef:doen ze echt niet vaak
sannekeee schreef:takkie_muis schreef:doen ze echt niet vaak
Ik ben er toch zelf geweest !!
En dat doen ze heel vaak , zelfs 1 keer op een pony van bijna 25 jaar ..
En al die kinderen , die alleen maar hard willen en als het paardje niet luisteret een anderen willen ..
ik vind het zielig ..!!
stitchlover schreef:ik ben er zelf ook best vaak geweest en de pony's waarop ik heb gereden waren altijd heel lief en ik heb ook nog nooit volwasenen erop zien zitten. Waar ik me wel aan stoor is dat die pennymeisjes hun pony buiten adem laten rennen en van die hele strakke (of juist te grote) peesbeschermers of bandages aan doen. maar verder is er eigenlijk geen pony te mager en krijgen kleine kinderen meestal de oudere pony's mee.
sannekeee schreef:stitchlover schreef:ik ben er zelf ook best vaak geweest en de pony's waarop ik heb gereden waren altijd heel lief en ik heb ook nog nooit volwasenen erop zien zitten. Waar ik me wel aan stoor is dat die pennymeisjes hun pony buiten adem laten rennen en van die hele strakke (of juist te grote) peesbeschermers of bandages aan doen. maar verder is er eigenlijk geen pony te mager en krijgen kleine kinderen meestal de oudere pony's mee.
Ze hebben het hier wel over PPC in zwolle ?Want ik ben er vorg jaar geweest en ik vind het geen manier om met paarden om te gaan !!
En die pony's zijn echt niet makkelijk , maar de meeste hebben zelf gedrag problemen !!
B.v een paar pony's vertikken het om weg te gaan bij de stal , anderen slaan heel erg slen op hol enzo !!
col_slag schreef:uhum ... er is geen ppc in zwolle hoor
???
Maar ik denk niet dat er zo snel niet-penny's naartoe gaan. En penny's weten wel een béétje hoe je met paarden om moet gaan. Al is er wel een grens
bizzybijtje schreef:Slagharen???
Ik zou niet weten hoe het daar aan toe gaatMaar ik denk niet dat er zo snel niet-penny's naartoe gaan. En penny's weten wel een béétje hoe je met paarden om moet gaan. Al is er wel een grens
PrettyPony schreef:Ik snap dat mensen al deze slechte verhalen te horen krijgen over PPC. Ik vind nog steeds ; als je iets niet zelf hebt meegemaakt of ondergaan kan je er niet de juiste beoordeling over geven.
Het valt daar best mee, oké er zijn dingen die ik ook niet vind kunnen maar voorderest worden de ponies daar zeker goed verzorgd
bizzybijtje schreef:Slagharen???
Ik zou niet weten hoe het daar aan toe gaatMaar ik denk niet dat er zo snel niet-penny's naartoe gaan. En penny's weten wel een béétje hoe je met paarden om moet gaan. Al is er wel een grens
fanny_loverr schreef:ik vind het echt misselijk makend...
Die arme pony's die dag in dat uit met te zware en vaak ook nog onervaren ruiters op hun rug rond moeten lopen, kinderen die trekken en schoppen en geen enkel verstand van pony's hebben.
Dat weegt niet op tegen dat ze goed eten krijgen en samen in het weiland staan.
Ik vind het gewoon zwaar sneu voor die beestjes!
en ik zou dr echt voor geen goud heen willen
PrettyPony schreef:Ik vind dat jullie PPC wel een hélé slechte naam geven.
Komop zeg, niet té overdreven