Pony park city ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Pony park city ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 13:00

doen ze echt niet vaak

tina123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 20:18

Kijk op youtube eens bij: moi et nenette.

Dat vind ik er toch wel zielig uitzien.

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-08 08:49

takkie_muis schreef:
doen ze echt niet vaak

Ik ben er toch zelf geweest !!
En dat doen ze heel vaak , zelfs 1 keer op een pony van bijna 25 jaar ..
En al die kinderen , die alleen maar hard willen en als het paardje niet luisteret een anderen willen ..
ik vind het zielig ..!!

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 19:46

't Is ECHT niet zielig! Die pony's worden de hele dag verwend, en dat steigeren dat je in filpmjes ziet doen ze NIET vaak! Daar ben ik het ook niet mee eens, want je zou er maar een nietswetend klein kind op hebben. Maar verder hebben die pony's het prima! Als ze het er niet mee eens waren, waren ze allang in opstand gekomen, die shetjes kunnen ook crossen, bokken, steigeren!
En volwassenen zitten er NIET op.
Trouwens, behandel jij je pony niet goed krijg je er geen een meer mee.
Dus, nou ga ik ook niet meer in discussie, dat is zinloos Lachen

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 20:13

De pony's hebben het écht niet slecht op PPC. Ze krijgen genoeg aandacht, eten en drinken. Bovenalles hebben ze elkaar. Shetlanders kunnen echt wel wat hebben, en nu bedoel ik niet dat er zomaar volwassenen op kunnen gaan zitten, want dat kan echt niet, ik heb het ook wel eens meegemaakt. Het punt is: Je houd het niet tegen. Niet alleen in PPC gaan er volwassenen op shetlanders zitten. Nu is het ook niet zo dat PPC zelf hier niets aan doet, ze proberen het zeker duidelijk te maken dat dit niet de bedoeling is. Als ze mensen spotten die dit soort gedrag vertonen, dan krijgen ze simpel gezegd geen pony meer mee. Knipoog

Verder, het steigeren. Er zijn naar mijn weten maar een stuk of 5, 6 pony's die op commando dit kunnen. Deze pony's zijn (naar mijn weten, correct me if i'm wrong ^^) allen groot en hebben een duidelijk karakter, welke de verzorgers/personeel hoe je ze ook wilt noemen, uitstekend kennen. Deze pony's zullen ook nooit aan een onervaren ruiter worden meegegeven. Natuurlijk spreek ik nu uit eigen ervaring. Ik ben er ook zeker niet mee eens als ze wel worden meegegeven aan een onervaren kind. Die mensen weten immers hoe de pony in mekaar steekt.

Ik ben al vaak in PPC geweest en heb zelf ook een aantal jonge dieren ingereden. Naar mijn weten zijn deze shetlanders verre van zielig. Knipoog

*houd zich nu weer stil* ^^

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 20:22

Ik weet niet of het er nu goed of slecht is. Ik ben er nog nooit geweest dus durf er ook niet echt wat over te zeggen. Eerlijk gezegd denk ik wel als het echt zo slecht zou zijn, dat er heus ooit wel is een melding geweest zou zijn bij de dierenbescherming. Alleen als t wel zo zou zijn, en ik zou t zien. Zou ik me denk ik niet in kunnen houden om er wat van te zeggen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 21:44

sannekeee schreef:
takkie_muis schreef:
doen ze echt niet vaak

Ik ben er toch zelf geweest !!
En dat doen ze heel vaak , zelfs 1 keer op een pony van bijna 25 jaar ..
En al die kinderen , die alleen maar hard willen en als het paardje niet luisteret een anderen willen ..
ik vind het zielig ..!!

dat is jou mening

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 13:30

ik ben er zelf ook best vaak geweest en de pony's waarop ik heb gereden waren altijd heel lief en ik heb ook nog nooit volwasenen erop zien zitten. Waar ik me wel aan stoor is dat die pennymeisjes hun pony buiten adem laten rennen en van die hele strakke (of juist te grote) peesbeschermers of bandages aan doen. maar verder is er eigenlijk geen pony te mager en krijgen kleine kinderen meestal de oudere pony's mee.

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 10:35

stitchlover schreef:
ik ben er zelf ook best vaak geweest en de pony's waarop ik heb gereden waren altijd heel lief en ik heb ook nog nooit volwasenen erop zien zitten. Waar ik me wel aan stoor is dat die pennymeisjes hun pony buiten adem laten rennen en van die hele strakke (of juist te grote) peesbeschermers of bandages aan doen. maar verder is er eigenlijk geen pony te mager en krijgen kleine kinderen meestal de oudere pony's mee.

Ze hebben het hier wel over PPC in zwolle ?
Want ik ben er vorg jaar geweest en ik vind het geen manier om met paarden om te gaan !!
En die pony's zijn echt niet makkelijk , maar de meeste hebben zelf gedrag problemen !!
B.v een paar pony's vertikken het om weg te gaan bij de stal , anderen slaan heel erg slen op hol enzo !!

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 13:51

ik bedoelde ook niet dat alle pony's lief zijn. maar de meeste die ik heb gehad waren dat wel. goede keuzes denk ik Bloos

xFauve

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 14:40

die pony's krijgen er wat van aan hun rug Huilen

Mar_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 14:44

sannekeee schreef:
stitchlover schreef:

Ze hebben het hier wel over PPC in zwolle ?Want ik ben er vorg jaar geweest en ik vind het geen manier om met paarden om te gaan !!
En die pony's zijn echt niet makkelijk , maar de meeste hebben zelf gedrag problemen !!
B.v een paar pony's vertikken het om weg te gaan bij de stal , anderen slaan heel erg slen op hol enzo !!

er is geen PPC in zwolle.

en de pony's hebben ook wel is hun dagje niet, hebben jullie zelf waarschijnlijk ook wel is niet en gewone pony's van mensen zelf of manege pony's ook niet.

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 16:20

Ik bedoel , uuh , richting groningen ?
Ik weet niet meer waar ik geweest ben ?

col_slag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:15

uhum ... er is geen ppc in zwolle hoor Knipoog

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 20:21

col_slag schreef:
uhum ... er is geen ppc in zwolle hoor Knipoog

Is al gezegt/besproken , en ik bedoel richting groningen ?

Ameena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:23

Harderwijk bedoel je ? Of hoe heet het daar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:26

Slagharen Clown ???

Ik zou niet weten hoe het daar aan toe gaat Maar ik denk niet dat er zo snel niet-penny's naartoe gaan. En penny's weten wel een béétje hoe je met paarden om moet gaan. Al is er wel een grens Clown

Ameena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:38

bizzybijtje schreef:
Slagharen Clown ???

Ik zou niet weten hoe het daar aan toe gaat Maar ik denk niet dat er zo snel niet-penny's naartoe gaan. En penny's weten wel een béétje hoe je met paarden om moet gaan. Al is er wel een grens Clown

Ik ben er vroeger geweest.
En moet bekennen dat ik ook tot mijn 14é voor het laast daar ben geweest.
Al ben ik dan wel een klein meisje (1,64 nu) en niet bepaald zwaarlijvig Clown
Ik haalde die bitjes altijd van het 'hoofdstel' af.
Dat vond ik maar niks, evengoed dat ze wél naar me luisterden.
Wij willen binnenkort nog eens terug gaan, gewoon om daar nog eens 'te zijn'

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 21:42

ik vind het echt misselijk makend...

Die arme pony's die dag in dat uit met te zware en vaak ook nog onervaren ruiters op hun rug rond moeten lopen, kinderen die trekken en schoppen en geen enkel verstand van pony's hebben.
Dat weegt niet op tegen dat ze goed eten krijgen en samen in het weiland staan.
Ik vind het gewoon zwaar sneu voor die beestjes!

en ik zou dr echt voor geen goud heen willen Nagelbijten / Gniffelen

Ameena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 14:12

Ik snap dat mensen al deze slechte verhalen te horen krijgen over PPC. Ik vind nog steeds ; als je iets niet zelf hebt meegemaakt of ondergaan kan je er niet de juiste beoordeling over geven.

Het valt daar best mee, oké er zijn dingen die ik ook niet vind kunnen maar voorderest worden de ponies daar zeker goed verzorgd

Mar_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 14:17

PrettyPony schreef:
Ik snap dat mensen al deze slechte verhalen te horen krijgen over PPC. Ik vind nog steeds ; als je iets niet zelf hebt meegemaakt of ondergaan kan je er niet de juiste beoordeling over geven.

Het valt daar best mee, oké er zijn dingen die ik ook niet vind kunnen maar voorderest worden de ponies daar zeker goed verzorgd

ik ben het helemaal met jou eens Knipoog

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-08 16:02

bizzybijtje schreef:
Slagharen Clown ???

Jaaaa , dat was het .. Clown
Slagharen.

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-08 16:03

fanny_loverr schreef:
ik vind het echt misselijk makend...

Die arme pony's die dag in dat uit met te zware en vaak ook nog onervaren ruiters op hun rug rond moeten lopen, kinderen die trekken en schoppen en geen enkel verstand van pony's hebben.
Dat weegt niet op tegen dat ze goed eten krijgen en samen in het weiland staan.
Ik vind het gewoon zwaar sneu voor die beestjes!

en ik zou dr echt voor geen goud heen willen Nagelbijten / Gniffelen

Ik was er dus , en ik vond het ook verschrikkelijk !!
AL die zielige pony's !!

Ameena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 16:47

Ik vind dat jullie PPC wel een hélé slechte naam geven.
Komop zeg, niet té overdreven

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-08 17:03

PrettyPony schreef:
Ik vind dat jullie PPC wel een hélé slechte naam geven.
Komop zeg, niet té overdreven

Maar zo is het gwn daar , maar niemand ziet dat echt !