zelf bedacht? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zelf bedacht?
dit doen ze vaak om bv een foto te maken... 
Ik weet al precies hoe mijn huis er "later als ik ouder ben" uit gaat zien
Met 3 (of meer) stallen erbij, een een flink stuk weiland en een buitenbak. In een omgeving waar je lekker buiten kan rijden. Natuurlijk vind mijn man (die moet ik nog even vinden
) paarden ook helemaal geweldig, en doen we alle klusjes samen en lekker samen rijden. Geweldige eigen paarden die nooit wat mankeren en mij helemaal fantastisch vinden
Nu nog even de loterij winnen
....Of was het nou setjesmuts???
Redrumfox schreef:Laura24: Ik had voor de nieuwjaarsloterij al een hele plattegrond gemaakt voor ''onze villa'' in Spanje met binnenbak en stallen in huis, zwembad, fitnissruimte, bar, discotheek, thuisbioschoop... *zucht* momenteel ligt hij versnipperd weg te rotten in de container aangezien ik een beetje gefrustreerd was doot de zielige €13,50 die we hadden gewonnen.
En ik had er nog zo op gerekend die 20 miljoen te winnen
Laura24 schreef:Redrumfox schreef:Laura24: Ik had voor de nieuwjaarsloterij al een hele plattegrond gemaakt voor ''onze villa'' in Spanje met binnenbak en stallen in huis, zwembad, fitnissruimte, bar, discotheek, thuisbioschoop... *zucht* momenteel ligt hij versnipperd weg te rotten in de container aangezien ik een beetje gefrustreerd was doot de zielige €13,50 die we hadden gewonnen.
Ik had helemaal nietsEn ik had er nog zo op gerekend die 20 miljoen te winnen
Nibbit schreef:Ik had altijd strotouwtjes aan het stuur van mn fiets
Maar dan anders.
en dat ik zelf ook een succesvolle carriere heb.

Dit is gewoon een meisje die graag pony's wil.. Leuk toch dat er nog kinderen zijn die fantasie hebben en dromen, en die zich niet helemaal lam zuipen in een discotheek ?
Esther28 schreef:Nibbit schreef:Ik had altijd strotouwtjes aan het stuur van mn fiets
haha en op weg naar de manege voor ponyles je cappie op en zweep in je hand en maar net doen of je op een paard zat zeker??? Haha en dan bij de verkeerdrempels je stalen ros laten springen hahaha...
haha dat deed ik altijd, en je trappers waren dan je beugels

Fennaa schreef:Esther28 schreef:haha en op weg naar de manege voor ponyles je cappie op en zweep in je hand en maar net doen of je op een paard zat zeker??? Haha en dan bij de verkeerdrempels je stalen ros laten springen hahaha...haha dat deed ik altijd, en je trappers waren dan je beugels

echt precies wat ik ook deed en dan maar slaan met de zweep
niet over een pony wat ik zou willen want ik heb er al 3