gekke vraag!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Re: gekke vraag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 15:53

geweldige lijst Helma_Edda Haha! zelf bedacht?

Xnorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 15:53

nee,
gewoon de zoekfunctie op bokt gebruikt Schijnheilig

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 16:12

nog even een toevoeging penny's kleden hun paard ook vaak aan met petjes, mutsen dassen enz Knipoog Haha! Haha! Haha! dit doen ze vaak om bv een foto te maken...
en de meeste penny's zijn ook mensen die zelf tegen een ander zeggen dat ze een penny zijn..

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:11

whahahahah geweldig!! goo moniekk!!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:13

Ik sla de url van dit topic even op, al die zeikers die meteen 'PENNY' gaan bleren als er een soortgelijk topic wordt geopend kunnen dan eindelijk eens beseffen dat we stiekem allemaal een beetje penny zijn. Lovers

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:23

Haha! Ik weet al precies hoe mijn huis er "later als ik ouder ben" uit gaat zien Haha! Met 3 (of meer) stallen erbij, een een flink stuk weiland en een buitenbak. In een omgeving waar je lekker buiten kan rijden. Natuurlijk vind mijn man (die moet ik nog even vinden Knipoog ) paarden ook helemaal geweldig, en doen we alle klusjes samen en lekker samen rijden. Geweldige eigen paarden die nooit wat mankeren en mij helemaal fantastisch vinden Clown Nu nog even de loterij winnen Knipoog

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:28

Laura24: Ik had voor de nieuwjaarsloterij al een hele plattegrond gemaakt voor ''onze villa'' in Spanje met binnenbak en stallen in huis, zwembad, fitnissruimte, bar, discotheek, thuisbioschoop... *zucht* momenteel ligt hij versnipperd weg te rotten in de container aangezien ik een beetje gefrustreerd was doot de zielige €13,50 die we hadden gewonnen. Huilen van het lachen

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:29

whaha dan ben ik op 32 jarige leeftijd echt de grootste volwassen penny die dr bestaat Haha! ....Of was het nou setjesmuts??? Nors opkijken

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:33

Ik had altijd strotouwtjes aan het stuur van mn fiets Nagelbijten / Gniffelen

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:33

Redrumfox schreef:
Laura24: Ik had voor de nieuwjaarsloterij al een hele plattegrond gemaakt voor ''onze villa'' in Spanje met binnenbak en stallen in huis, zwembad, fitnissruimte, bar, discotheek, thuisbioschoop... *zucht* momenteel ligt hij versnipperd weg te rotten in de container aangezien ik een beetje gefrustreerd was doot de zielige €13,50 die we hadden gewonnen. Huilen van het lachen

Ik had helemaal niets Boos! En ik had er nog zo op gerekend die 20 miljoen te winnen Clown

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:37

Laura24 schreef:
Redrumfox schreef:

Ik had helemaal niets Boos! En ik had er nog zo op gerekend die 20 miljoen te winnen Clown

Ik had gedroomd dat we 22.000 hadden gewonnen, was best leuk geweest Ja

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:38

Nibbit schreef:

haha en op weg naar de manege voor ponyles je cappie op en zweep in je hand en maar net doen of je op een paard zat zeker??? Haha en dan bij de verkeerdrempels je stalen ros laten springen hahaha...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:40

Spijtig dat er altijd direct penny geroepen word, in het begin van penny was het nog leuk. Maar nu raakt het toch beetje afgezaagd.
Ik droomde vroeger dat ik zes anda hengsten had, waarmee ik overal ter wereld mee naar toe ging. Inclusief twee camions en drie knechten. En de olympische spelen won

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:45

Haha vroeger droomde ik ook en nu eigenlijk stiekem nog steeds. Clown Maar dan anders.

Ik droom dat ik bijvoorbeeld later een groot huis heb, grote auto, rijke man Clown en dat ik zelf ook een succesvolle carriere heb.
Achjoh dromen is leuk. Knipoog Tong uitsteken
Hoe oud of jong je ook bent, ik denk dat iedereen dat wel eens doet. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 20:39

TAO --> YRT.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 20:42

Gaan we nu weer meteen Penny roepen ? Nagelbijten / Gniffelen Dit is gewoon een meisje die graag pony's wil.. Leuk toch dat er nog kinderen zijn die fantasie hebben en dromen, en die zich niet helemaal lam zuipen in een discotheek ?

ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 20:44

penny's.. :-P

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 20:44

Ja ik denk dat iedereen dat wel eens doet.Dromen hoort erbij dat maakt het leven leuk.Als je maar realistisch blijft natuurlijk. Knipoog

Fennaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 20:48

Esther28 schreef:
Nibbit schreef:

haha en op weg naar de manege voor ponyles je cappie op en zweep in je hand en maar net doen of je op een paard zat zeker??? Haha en dan bij de verkeerdrempels je stalen ros laten springen hahaha...

ROFL haha dat deed ik altijd, en je trappers waren dan je beugels *LOL*

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 20:59

Mijn favoriete fantasie is dat ik toch echt een keer de 20 miljoen of zo win. Ik weet al waar ik mijn huis ga laten bouwen, hoe het er uit ziet. De indeling , de kleuren, de vloeren, de inrichting. En ook waar de stallen, de bak, mijn jeep en de trailer komen te staan. En natuurlijk hoe het dan zal zijn met mijn man, kippen, paarden, hond, waakhond en tuin....
Zucht ik zie het helemaal voor me.... Ben ik nou penny, welnee. Ik heb mijn hele leven lang mijn leven opgeleukt met fantasieen. Soms moet ik mijzelf even met beide benen op de grond zetten en bedenken dat ik het nu ook helemaal goed heb.
Volgens mij is hier niets penny aan.

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:29

Fennaa schreef:
Esther28 schreef:

ROFL haha dat deed ik altijd, en je trappers waren dan je beugels *LOL*

O hoe herkenbaar Huilen van het lachen
Deed ik vroeger ook altijd. Alle putten/gaten/drempels die er waren deed ik alsof het hindernissen waren. Ging ik ook in verlichte zit zitten en dat soort dingen. Nagelbijten / Gniffelen

Fennaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:31

Nagelbijten / Gniffelen echt precies wat ik ook deed en dan maar slaan met de zweep Huilen van het lachen

Lisaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:38

whaha ik kan ook flink erop los dromen hoor Clown niet over een pony wat ik zou willen want ik heb er al 3 Bloos
over die manege ofso wat k later wil heerlijk toch Haha!
oja en ik ben 14 Vork

fabiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 22:36

Je zult vast niet de enige zijn. Knipoog