Ik had vroeger erg veel pech met lievelings pony's
.. In het begin was ik helemaal weg van woody, helaas werd deze erg ziek en werd uit eindelijk ingeslapen, toen kreeg ik een nieuwe lievelings pony abeltje, ook deze werd ziek (had iets chronisch met z'n longen geloof ik) en ook die werd ingeslapen, toen kwam beertje, een apparte pony was dat, ze stond op stand en je moest haar los maken en eerst het hoofdstel in doen voordat je het zadel op deed, want als ze zich niet mocht omdraaien in de stand raakte ze in paniek, sommige mensen wisten dit niet of dachten dat het aanstellerij was hellaas is dit 1 keer niet goed afgelopen, ze gleed uit omdat ze ging hangen en brak 1 van haar achter poten.. Weer weg lievelings pony! Toen kwam pluto in zicht een eigenwijse kleine haflinger, helaas ging ook deze weg (werd verkocht).. Gelukkig kwam voor pluto in de plaats een hele leuke andere pony Teddy
Er waren niet veel mensen die met dr op konden schieten maar ik vond het een geweldig beest!! Dit is de rest van mijn jaren als manege ruiter mijn lievelings pony geweest 
Maarjaah mijn allereerste lievelings pony was dus Woody een klein eigenwijs maar lief welshje, die het maar niet kon accepteren dat hij ziek was. Elke keer ontsnapte hij en rende hij naar de bak, daar zakte hij vaak in me kaar omdat hij gewoon geen energie meer had en moesten ze hem vaak met 8 man weer naar z'n stal tillen 
Sorry voor het lange verhaal (A)