gaat ze heel goed af ,hebben er zelfs een voortent aan.
en cavia snoepjes als eten,nheee geef ze inderdaad vissen voer moet je e3ns proberen,gaan ze van bluppen.

haha moest effe reageren sorry..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
solina schreef:lach maar allemaal ,sie van mij staan ook in een caravan,en ze hebben het daar aardig naar hun zin,ze slapen zelfs op de bank,en als ze dorst hebben steken ze hun kop in de wc..
gaat ze heel goed af ,hebben er zelfs een voortent aan.
en cavia snoepjes als eten,nheee geef ze inderdaad vissen voer moet je e3ns proberen,gaan ze van bluppen.![]()
haha moest effe reageren sorry..
Es79 schreef:Maargoed, dan moet diegene ook het wachtwoord weten, toch?!
WildWings schreef:Zit er niet iemand anders op de account van de TS? Kijk maar even naar haar laatste twee topics vergeleken met de oudere..
WildWings schreef:Zit er niet iemand anders op de account van de TS? Kijk maar even naar haar laatste twee topics vergeleken met de oudere..
Billy schreef:Volgens mij is haar gebruikersnaam fout en moet het Nobrain zijn![]()
Es79 schreef:Lijkt me vreemd dat je je iedere keer vergeet uit te loggen maargoed.
Of iemand moet gezien hebben wat haar wachtwoord is.
Beetje vreemd!
WildWings schreef:Es79 schreef:Lijkt me vreemd dat je je iedere keer vergeet uit te loggen maargoed.
Of iemand moet gezien hebben wat haar wachtwoord is.
Beetje vreemd!
Iedere keer? Een keer hoor, volgens mij![]()
En je zal je ook verbazen over hoe heerlijk simpel sommige mensen hun ww maken
blacklight schreef:Vogelvoer gaat hij fluiten! Een echte aanrader. Mijn paard zingt al zo mooi net een roodborstje haha
tinkert_tje schreef:WildWings schreef:Zit er niet iemand anders op de account van de TS? Kijk maar even naar haar laatste twee topics vergeleken met de oudere..
ja idd ik zat dat ook eens terug te lezen de eerste berichtjes zijn vrij volwassen geantwoord
en in eens gaat het over in pennytoonraar
xNoName schreef:Ik krijg nog een paard (ik heb al duur renpaard) maar dat paard wat ik ga kopen moet wel een stal hebben.