Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Caroline2 schreef:Ik zou voor een haflinger of fjord gaan.. Daar kan je ook las je groter bent nog op rijden.. en ze kosten ong. tussen de 500 en de 900 euro.. teminste toen wij naar een haflinger gingen kijken kosten ze zo ong.
LadyElmira schreef:Met 1500 euro kom je niet erg ver denk ik. Je zou een dravertje kunnen nemen, maar daar heb je meestal wat meer ervaring bij nodig, mits je een goed beleerde draver kan vinden. Verder kom je met fjorden en halflingers wel in de buurt van 1500 euro hoor, je moet geluk hebben maar ze zijn er wel rond die prijs. Écht veel meer keus heb je denk ik niet.
LadyElmira schreef:Caroline2 schreef:Ik zou voor een haflinger of fjord gaan.. Daar kan je ook las je groter bent nog op rijden.. en ze kosten ong. tussen de 500 en de 900 euro.. teminste toen wij naar een haflinger gingen kijken kosten ze zo ong.
Dan heb jij enorm geluk gehad hoor. Want als je een goed beleerde fjord of halflinger wil kopen kom je toch wel aan de prijsklasse 1000-2000 euro.
Caroline2 schreef:LadyElmira schreef:Met 1500 euro kom je niet erg ver denk ik. Je zou een dravertje kunnen nemen, maar daar heb je meestal wat meer ervaring bij nodig, mits je een goed beleerde draver kan vinden. Verder kom je met fjorden en halflingers wel in de buurt van 1500 euro hoor, je moet geluk hebben maar ze zijn er wel rond die prijs. Écht veel meer keus heb je denk ik niet.
Je kan een haflinger heus wel voor 1500 kopen want mijn zus heeft hem voor 800 gekocht en een meisje heeft hem voor 500 euro gekocht
saskiakefie schreef:Je kan een haflinger heus wel voor 1500 kopen want mijn zus heeft hem voor 800 gekocht en een meisje heeft hem voor 500 euro gekocht