en nog iets als een paard/pony nou eenmaal zijn zin ergens op gedreven heft kan niemand daar meer wat aan verandere en dat ligt niet aan de ruiter die er op zit want dit gebeurt nog bij de beste ruiters als de paarden elkaar gewoon niet mogen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annabel_ schreef:Wie is hier nou laf..wat laf ben jij om 'dat kind' de schuldt te geven want jij bent eraf gevallen en niet zij dus ik zou zeggen dat jij geen paardrij evaring heeft.![]()
en nog iets als een paard/pony nou eenmaal zijn zin ergens op gedreven heft kan niemand daar meer wat aan verandere en dat ligt niet aan de ruiter die er op zit want dit gebeurt nog bij de beste ruiters als de paarden elkaar gewoon niet mogen.
Ies_ schreef:Sterkte! maar ik denk dat ze het niet expres gedaan heeft, of misschien was haar pony wel niet meer te houden. Ik weet het niet, igg succes!
xLijn_ schreef:O , en daar zal ik ook ffs wat op zeggen .
Op die manege 'rij' ik ook .
En je mag idd zelf kiezen op wie je rijdt.
En er rijden ook van die kleintjes die dan op hele moeilijke ponys gaan! En die kunnen die pony dan niet houden en tsjaa dan gebeurt het!!
xLijn_ schreef:Omg zeg!
IK KAN HIER ZO SLECHT TEGEN
Weetje , ga jij maar lekker poepen!
Jij hebt vast ook wel n manege , waar iets soms gebeurt en wat niet leuk is! T is een harstikke leuke manege!
jezus zeg .
xLijn_ schreef:O , en daar zal ik ook ffs wat op zeggen .
Op die manege 'rij' ik ook .
En je mag idd zelf kiezen op wie je rijdt.
En er rijden ook van die kleintjes die dan op hele moeilijke ponys gaan! En die kunnen die pony dan niet houden en tsjaa dan gebeurt het!!
Alexx schreef:xLijn_ schreef:Omg zeg!
IK KAN HIER ZO SLECHT TEGEN
Weetje , ga jij maar lekker poepen!
Jij hebt vast ook wel n manege , waar iets soms gebeurt en wat niet leuk is! T is een harstikke leuke manege!
jezus zeg .
welke manege rij je? Stal van brenk? T'Hoogt? Manége de Gagel? Manege Groensteyn? The Paddock? Zilvia's Hoeve? Welke rij je?
Alexx schreef:Vleuten/Haarzuilensoooh ja, Castellum,weet alleen niet waar die zit
astridXlaura schreef:Dr stond dat 't gevorderden was, Nou, Noppes nakkes nada dus, gewoon half-gevorderd waar ik achter kwam vlak voor de lesOja! Nog 1
Als je zegt dat "Dat Kind" Niet kan rijden, en jij zelf wel, waarom zit je dan bij haar in de les?![]()
Dan kan je dus ook wel naar een gevordere les!
Of jij kan ook niet rijden!
Kisz schreef:Hallo jij bent toch ook ooit een kindje geweest die niet kon rijden!?
Ik vind niet dat je het dan meisje zomaar op het dak kan schuiven hoor!
sniezzz schreef:maar ja jij kon ook die pony een tik verkopen...maar ik vind het wel erg voor je sterkte
Lepeltje21 schreef:Bovendien, je bent aan het werk met dieren. Hoe goed je ze ook kent, het blijven dieren, die kunnen altijd onverwachts reageren. Dus kan dit ook gebeuren, dat weet je vanaf de eerste keer dat je op een paard stapt.