Help, vorige pony

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Youknowme

Re: Help, vorige pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 21:41

Misschien gaat het helemaal niet bij die andere fout .
en ik weet niet wat je der aan kan doen sorry

Tyrza_ws

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:43

Ik ga white star vreselijk missen en ben ook bang dat het fout met haar gaat af lopen.
Ik ging laatst op dr rijden en ik pakte het zweepje ze deinste weg.I kheb hte gevoel dat "j"Iets met haar heeft gedaan Hamer Ik wil liever neit weten wat,"J"wAAROM GA IK BIJ J WEG? Hij ZET MIJ AAN DE KANT VOOR ANDEREN IK WERK DE HEL ZATERDAG VOOR HEM EN WAT KRIJG IK STANK VOOR DANK OO WHITE STAR SORRY SORRY HET SPIJT ME VRESELIJK DAT HET ZO MOET GAAN MAAR HET KKAN NIET ANDERS:(Jij zal altijd mijn droompony blijven Altijd!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 10:36

Tyrza_ws schreef:
Ik ga white star vreselijk missen en ben ook bang dat het fout met haar gaat af lopen.
Ik ging laatst op dr rijden en ik pakte het zweepje ze deinste weg.I kheb hte gevoel dat "j"Iets met haar heeft gedaan Hamer Ik wil liever neit weten wat,"J"wAAROM GA IK BIJ J WEG? Hij ZET MIJ AAN DE KANT VOOR ANDEREN IK WERK DE HEL ZATERDAG VOOR HEM EN WAT KRIJG IK STANK VOOR DANK OO WHITE STAR SORRY SORRY HET SPIJT ME VRESELIJK DAT HET ZO MOET GAAN MAAR HET KKAN NIET ANDERS:(Jij zal altijd mijn droompony blijven Altijd!

Waar héb je het over?

Tyrza_ws

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:53

Vjestagirl schreef:
Tyrza_ws schreef:

Waar héb je het over?

Ik verzorg dr Bloos

kammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:15

Ik ken ook iemand die hadden een B-ponytje, en die heeft op eens stal gestaan met die mens die ik dan ook ken en daar is die pony heel erg bang geworden van mannen er kon toen geen man in de buurt kommen. echt heel erg. En ze was ook er bang dat haar eten werd af gepakt door andere pony's of paarden toen ging ze heel boos reageren en zo. Toen is die pony bij ons op stal gekomen en hebben we geprobeert om het weer op te bouwen dat ze niet meer bang was voor mannen en dat ze meer rust kreeg. Dat is goed gelukt die pony heeft bij ons 5 jaar gestaan met veel plezier. Nu is ze ook verkocht met veel verdriet dat ze dat hebben gedaan (de eigenaars) ze kenden de mensen waar de pony heen ging het was een dierenarts die kende de pony ook best goed. toen die uit eidelijk bij ons weg was. stond ze langs een paard die het zelfde reagerde als zij in het beging deed, nu staat ze daar nog steets langs ze hebben er wel een plak voor getimmert maar het werkt niet ze is nog steets zo chargering ter wel het een heel lief beestje is als je die op de goede manier behandeld maar niet zo er komen daar ook mannen en als die langs komen dan staat ze gelijk achter in de hoek met haar benen naar achteren. ik vind het zo zielig maar dat meisje wat er op rijd is er zo blij mee die kan er alles mij het rijden gaat ook harstike goed dat is dan wel een postief iest. gelukkig maar.

dat moest ik even vertellen

groetjes maud

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:18

je kan idd niets doen...

Tyrza_ws

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 19:28

Oow white Boos!