Paard, vriendinnen of beide?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Roosje_

Re: Paard, vriendinnen of beide?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 14:12

Mijn vriend rijdt zelf ook paard, dus dat is gewoon geen probleem Lachen

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 17:13

Met mijn vriend is het ook geen probleem.
Die rijd ook. We staan op dezelfde stal, dus het is alleen maar handig. Als ik niet kan/wil doet hij ze en andersom Lachen.
Op stal heb ik ook wel vriendschappelijke/sociale contacten Knipoog

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:26

_June schreef:
Met mijn vriend is het ook geen probleem.
Die rijd ook. We staan op dezelfde stal, dus het is alleen maar handig. Als ik niet kan/wil doet hij ze en andersom Lachen.
Op stal heb ik ook wel vriendschappelijke/sociale contacten Knipoog

Handig!
Waar heb je die besteld? Tong uitsteken

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:29

paardje dat elke dag aandacht wil , 5 avonden in de week werken ( tijdelijk ) veeeeel huiswerk ( nivo hoger gegaan met school ) en voor 3 uur ben ik niet van school af..en dan had ik ook nog een vriendje.. ging niet goed , vriendje is afgevallen ( door veel ruzie enzo ).. maar wat een tijd nou.. Lachen

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:20

Paard gaat voor vriendin en vriendin gaat voor paard. Ik bedoel te zeggen dat ik soms m'n vriendin afzeg omdat ik ga paardrijden, maar ook dat ik het rijden een keertje oversla omdat ik naar m'n vriendin ga. En hetzelfde zo met m'n vriend. Het kan allemaal best Knipoog

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 22:33

Me paard gaat voor.
Ik heb amper vriendinnen, oké op school maar daar zit je toch al heel de dag mee opgescheept dus dat vind ik wel genoeg Nagelbijten / Gniffelen En 1 vriendin zie ik ook op zaterdag nog in de paardrijles en een ander vriendin zie ik ook nog op zaterdag & zondag omdat die een pony verzorgt die bij ons staat dus die zie ik ook vaak na schooltijd Knipoog
En natuurlijk komen ze af en toe bij me pony's kijken en op verjaardagen van hun kom ik ook.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 22:35

paard Lachen
helaas blijken 'vriendinnen' vaak m'n hobby niet te begrijpen en daarnaast heb ik eigelijk geen échte vriendinnen (wel heeeel veel kennissen Knipoog )
En bovendien liegt en bedriegt m'n paard nooit Lachen dus dan is de keuze gauw gemaakt.

X__Hardc0re_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 22:53

Ik zou kiezen voor me paard dat is me alles en ik heb een hele goeie vriendin maar toevalig heeft zij ook paarden dus de ene keer spreken we elkaar alleen op msn en de andere keer trekke we elke dag met elkaar op maar ik weet dat als der wat is dat ik altijd op haar terug kan vallen en dat ze der altijd voor me is en ik voor haar ondanks we het soms druk hebben met onze paardjes werk en vriend.

Voor de rest heb nog wel vriendinne van me ouwe klas maar wonen niet allemaal bij mij in delft maar ik hou der zo ie zo niet van om het gevoel te hebben van Ow ja die en die heb ik al 3 dagen niet gezien die moet ik nog belle of naar toe Clown

Voor de rest ik hou zo ie zo toch niet van dat drukke gedoen zit net zo goed lekker relaxt thuis dvdtje tekijken met me vriend of te internette of lekker doelloos op de bank tehange Clown ff helemaal niks en verder als ik niet bij paard lief ben ben ik op me werk haha.

Het is trouwens me verzorgpaardje Haha!

X__Hardc0re_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 23:03

Mazzel-meid schreef:
En bovendien liegt en bedriegt m'n paard nooit Lachen dus dan is de keuze gauw gemaakt.

Dat is helemaal waar Haha!

playboysches

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 11:19

ik hoef eigenlijk niet te kiezen tussen mijn paard en mijn vriendinnen, al mijn vriendinnen staan ook met hun paard op de stal waar ik sta, zien elkaar dus bijna elke dag en gaan in het weekend altijd met ze alle uit.

dat is wel heel erg gezellig zo met ze alle op een stal..

en een vriend heb ik nu even niet, maar mijn paard komt altijd op de eerste plaats..

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:40

SunkisseD schreef:
Paard gaat voor vriendin en vriendin gaat voor paard. Ik bedoel te zeggen dat ik soms m'n vriendin afzeg omdat ik ga paardrijden, maar ook dat ik het rijden een keertje oversla omdat ik naar m'n vriendin ga. En hetzelfde zo met m'n vriend. Het kan allemaal best Knipoog

inderdaad, dit doe ik ook. het gaat helemaal goed zo, dus waarom niet? Lachen

LhoveHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:42

nee hoor je bent niet mensenvreemd Hyper! gaat erom wat je zelf wilt toch.

lexsus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:52

Vriendjes en paarden, leuk onderwerp. Alleen jij kunt de keuze maken of je wel/niet een paard kan combineren met een priveleven (vriendinnen, uitgaan etc.). Er zijn genoeg voorbeelden van mensen die dit doen, dus ik geloof niet dat het een probleem hoeft te zijn.

Vraag je vriend eens mee te gaan naar de paarden, wie weet verliest ook hij zijn hart aan de paardjes. Pling Zo niet, ziet hij wellicht wel waarom je het zo graag wilt.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 00:11

lexsus schreef:
Vraag je vriend eens mee te gaan naar de paarden, wie weet verliest ook hij zijn hart aan de paardjes. Pling Zo niet, ziet hij wellicht wel waarom je het zo graag wilt.

Goede tip..probeer m te besmetten! Duivel

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 23:54

Ik heb het even extra irritant ik moet een uur fietsen om bnij me pony(vz) te komen, dus neemt gelijk je heledag in. Ach gut
En dan de dag erna vriendinnen en sgool en dan weer pony's heb al een aantal keren ruzie gehad met me beste vriendin maar ze snapt het nu wel. Knipoog

Het is moeilijk vooral als je vriendinnen niet eens van paarden houden, anders kon je ze nog eens mee nemen maar dat kan dan ook niet. Clown

Love__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 18:50

M'n verzorgpaard. Die is als een vriendin voor me, ze luister altijd, en ze zeurt nooit Tong uitsteken
Maar ik denk niet dat ik zonder m'n vriendinnen zou kunnen, dus liever allebei!

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:04

ik ga zker voor me paard!
heb op het moment geen vriend, maar als ik die wel krijg weet hij van te voren wat de keus is..
of niet zeuren en maak zoveel mogelijk tijd voor hem..
of zeuren en nooit aandacht krijgen Knipoog

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 23:31

Mijn vriend is al paardenbesmet Haha! Hij is ook degene die met het idee paard kopen aankwam.. alleen hij begon nu beetje te twijfelen, toen die er heeeeel hard over na ging denken Tong uitsteken

Jas_verdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 00:00

Het is jou eigen beslissing wat je doet.
Ik combineer vriendinnen en paard.
Dat kan namelijk oók.
Kan je je vriend niet duidelijk maken dat dat kan?

Ik heb ook een paard en ik ga daar bijna dagelijks naartoe (behalve als ik echt niet kan maar dan is me buurmeis er altijd nog.. we doen 'em samen Knipoog )
Verder heb ik nog tijd genoeg voor mijn vriendinnen en al die dingen.

Ook vind ik dat je niet elke dag wat met je vriendinnen hoeft te doen.. maar iedere week 1 of 2 keer moet genoeg zijn in mijn ogen.

Succes Lachen

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 20:40

Beide Ja

Heb 2 paarden waar ik elke dag naartoe ga en erg veel tijd insteek.
Samen met mijn werk en vriend heb ik doordeweeks vaak geen tijd om wat met vriendinnen te gaan doen maar zoafentoe maak ik eens een avondje vrij om eens wat leuks met ze te gaan doen en we gaan in het weekend vaak met z'n allen stappen.