grondwerk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nienke_92

Re: grondwerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 19:32

Aknir, jij hebt echt onwijs leuk paardje. Echt super!
Longeren zonder lijn doe ik ook zonder zweep. Ik heb wel de longeerlijn opgerold in mijn handen en als het dan niet goed gaat dan gebruik ik die.
Trouwens wat _lies_ zei lijkt me ook echt onwijs leuk om te doen. Kan ik idd ook wel eens proberen!? Maar mijn verzorghaffie is helemaal niet bang voor dingen, dus dan moet ik eerst gaan uitvinden wat ie eng vindt! Tong uitsteken

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 21:49

Natural Horsemanship!

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 16:16

Wat _lies_ zij heb ik ook gedaan met Damon, erg leuk Ja. Wil het ook met [***] een keer doen maar weet niet of dit mag. Iig hadden ze een blauw zijl over een aanhanger liggen en ik ging kijken of ze het eng vond door er een beetje tegen aan te schoppen..
ging ze het proberen op te eten Clown

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 16:18

haha handig! Niet echt bang dus! Nou dat is die van mij dus ook. Is echt nergens bang voor, dus wat kan ik dan nog verzinnen?? Kan moeilijk zelf als vogelverschrikker gaan rondlopen!

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 19:01

Laat mensen voetballen in de bak, muziek heel hard aan zetten, wij hadden ook een stok met rood wit lind er aan neer gezet in een pion en die dat lind ook over zijn hoodf gehaald. Blauw zijl, slaapzak ehh.. Iemand rond laten lopen in de bak met het blauwe zijl over zich heen. Met van die plastic stoelen gooien. Hindernissen neer zetten zo dicht op elkaar dat je daar tussen een soort gangetje krijgt (gewoon met een balk Knipoog ) dan hang je over die balk een deken ofzo dan heb je dus een gangetje met links en rechts eng wapperende dekens Knipoog. Dit moet je trouwens ook met het ruiterexamen doen Tong uitsteken

Enne..
Ja er zijn vast nog wel wat dingen Knipoog

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:47

Wow, jij bent lekker creatief! Ik zou er nooit opgekomen zijn! Maar iig heel erg bedankt, ik zal eens kijken wat ik hier van kan gebruiken...

aknir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 19:40

weer erg bedankt
groetjes danielle