Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

).

Is het endurance raspberry van harry's horse? Ik krijg hem nog niet echt goed in elkaar
. als het nou een Babyroze was zo ik het nog wel mooi vinden. Maar dit vind ik echt een beetje ala barbie met dat hoofdstel zo
. Maar goed ieder zijn mening maar goed dat niet iedereen het zelfde mooi vind! jamillalover schreef:Binnenkort heb ik een springwedstrijd, maar nu wil ik
graag in het roze gaan springen..
Zo dus:
/knip
*Alleen ik ga dan natuurlijk in wedstrijdkleding!
Maar wil graag jullie mening daarvan weten*
Groetjes Laura!
) Maar ik zou het zelf niet op wedstrijd dragen, ik vind eerlijk gezegd dat het er van af hangt hoe oud je bent, boven de 16 zou ik t zeker niet meer doen, want dat komt dan een beetje kinderachtig over op wedstrijd denk ik, lager zeker. Edit : Ah oeps nu zie ik dat t YR staat, dus dan ben je wel jonger! Tja dan kan het nog wel net denk ik, hoewel ik t persoonlijk niet zou doen.
lekker vrolijk
ik zou het doen,is eens wat anders:P stoer!!!!

Ik ga met strijklappen springen..

Bienotje schreef:Weet je wat wel leuk zou zijn, een sjabrakje in oud roze met springen (dat felle vind ik niet zo namelijk).. Bijpassende peesjes +strijklappen en that's it. Keek net nog eens naar de foto's en het rose hoofdstel maakt het gewoon té..