Yenneke schreef:Anders zou je eens op http://www.isphorse.com moeten kijken.
Kleinschalige opleiding in Meerle, net over de grens bij Ulvenhout.
Het is wel holistisch en klassiek gericht.
Ik vind het zelf een interessante opleiding en zit er over te denken om het zelf ook nog ooit in de toekomst te gaan volgen. Mijn instructeur heeft daar ook gestudeerd en is daar ook nog af en toe werkzaam.
Ilva op bokt heeft deze opleiding afgerond voor zover ik weet mischien wil zei wat meer over de opleiding vertellen

En waarom zouden ze zoveel leerlingen hebben die een groot bedrag schoolgeld per jaar betalen en vervolgens alleen stallen uit te mesten. Ja 's ochtends om 7 uur op stal zijn om de box van je paard uit te mesten en sommige ook nog een box erbij voor de paarden van de stalmeesters ofzo. Maar verder hoef je echt niet uit te mesten of wat dan ook
Het bevalt erg goed! En dat alleen stallen mesten leren, dat is echt weer zoiets voor zeikmiepen.. Je krijgt gewoon iedere dag 1 of 2 uur les, theorie lessen.. Het is een half jaar school en half jaar stage! Natuurlijk leer je op je stage meer, want dan zit je midden in de paardensector.. Maar vraag idd eerst aan leerling van school zelf hoe het is.. Ieder voor zich hoe die t ervaart, maar de mensen met de grootste praatjes die weten er niets vanaf...
kon ze alsnog de opleiding niet doen! dat was flink balen voor der!
en ik er zelf geen ervaring mee heb, kan ik tog moeilijk zeggen dat het een leuke school is
) Gehoord. Dat dat een leuke school is voor mij. Dus nu ben ik op zoek naar de site.