neetje86 schreef:ik ben voor niet verkopen. maar das echt heel persoonlijk. ik vind dat je een paard of pony voor je/hun leven koopt!
ben ik ut mee eens.. Net zoals een hond...een kat.. of een ander beest.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

neetje86 schreef:ik ben voor niet verkopen. maar das echt heel persoonlijk. ik vind dat je een paard of pony voor je/hun leven koopt!

amondi schreef:Ben ik het dus niet mee eens. Je groeit uit een pony, moet dat beest dan de rest van zijn leven staan te verpieteren? Dat vind ik pas sneu, een gezonde pony die het hele jaar staat te niksen!
Doe gewoon, er zijn zoveel mensen goed voor hun paard. Zelf opletten en netjes verkopen.

Kyralovertje schreef:Beetje banketstaaf dan als je het jongste zusje bent
Whiz schreef:
Jah of niet.... Dan heb je wel al het meest ervaren beestje...
Whiz schreef:neetje86 schreef:ik ben voor niet verkopen. maar das echt heel persoonlijk. ik vind dat je een paard of pony voor je/hun leven koopt!
ben ik ut mee eens.. Net zoals een hond...een kat.. of een ander beest.
Doe wel alles voor een goed tehuis natuurlijk in zo'n geval, maar kan moeilijk m'n kind wegdoen...amondi schreef:Zeg, niet zo penny aub! Iedereen is vrij in zijn of haar keuze. Er zijn meer plekken waar een paard het goed kan krijgen, soms zelfs beter dan nu. zulke moraliserende opmerkingen doen dit topic geen goed.
.Musketier schreef:Als ik jou was zou ik dat andere paard kopuh maar er eerts voor zorguh dat je eiguh paardje verkoopt aan iemand die jij vertrouwd of waar jij een goed gevoel bij hebt. Dan is de overstap ook makkelijker naar het andere paard.
heel veel succes