Hoe duur prive-les (dressuur) bekende ruiter

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 21:14

Anky van Grunsven 300€ ,, Geef my dan maar Piet Raymakers JR
Dan wil ik het er nog wel even over hebben .. »

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 21:54

Jesus, ik zou echt nooit 300 euro voor een uur betalen hoor.. Ik krijg ook super les van een Grad Prix amazone voor 17,50 per half uur en met een groepje van 3 bij een ZZ- licht amazone voor 4 euro per uur (!!) ben dan wel lid bij die vereniging e.d.

Daar leer ik ook veel hoor.. Een meisje uit mn les lest bij coby, maar ik vind het een beetje dom om aan dr te gaan vragen: 'zeg, hoeveel betaal jij nou eigenlijk voor je lessen?'

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 21:57

Hallo zeg wat een prijzen

Unfaithful

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 22:11

Cow_horse schreef:
Hallo zeg wat een prijzen

Nogal

Spruit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 16:29

300 euro? mmmm hoeveel moet je dan wel niet leren?

ArGieVai

Re: Hoe duur prive-les (dressuur) bekende ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:55

nou jonges ik had badacht dat ik dan voor me verjaardag dan maar een les van anky of coby of tineke ofzo wil.. haha vink wel vet stoer...

xBijou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 18:15

Heb even wat voor je opgezocht, COBY VAN BAALEN: info@dressuurstalvanbaalen.nl, dat is het e-mailadres, 0418-674042, telefoonnummer, Dressuurstal Van Baalen
Verdrietweg 2, adres. Van Edward Gal heb ik dit gevonden: 0416-273168 (na 18.00 u) , info@fanclubedwardgal.nl , dat zijn de gegevens van de fan-club, als je met hun contact opneemt zal je het wel te weten komen. Tommie Visser: info@tommievisser.nl, +31 (0)6 250 47 117, dat is het telefoonnummer van iemand van de pers, die kan je ook wel doorverbinden. Groetjes!!

Joyce_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 07:31

Pff, voor zoveel geld zou ik écht geen les willen hoor! Krijg nu prima les, van iemand die óók hoog rijd, en waar ik iets van 4/5 euro per les voor betaal (groeples, dat wel, maar er rijden haast nooit meer dan 4 mensen mee). Ik daar leer ik ook veel van, hoef ik echt geen 300, of zelfs maar 50 euro voor neer te leggen.
Áls ik privéles zou willen,zou ik écht niet meer dan 17/20 euro betalen voor een uur, ze kunnen de pot op.. 300 euro! *mopper mopper*

xBijou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 12:02

En, heb je er iets aan?

zaira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 16:20

300 euro kan nooit. Dat is echt absurd veel!! Mijn instructeur heeft tot 4 jaar geleden bij Sjef gelest iedere zaterdag en betaalde toen 150 gulden.
Op Stal hexagon kost het 50 euro om van Thamar of Leunus les te hebben en 35 euro om van Erica, Chantal of Jessica les te hebben en dat is voor 3 kwartier.

Succes ermee.

Groetjessss

fanclubE_Gal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 16:23

Ik zal wel even navragen wat een les bij Edward kost

_Kelly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 16:26

Dat vind ik wel interessant! ik wil ook wel een keer ven Edward les!!

Amina_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 10:46

Ik vind eer je van zo'n ruiter/amazone les wil je eerst wel op een goed niveau mag rijden want zij kunnen je ook niet op 1-2-3 alle 'trukjes van de foor' leren (zoals ze hier in belgië zeggen) Ze kunnen ook maar op jou niveau lesgeven en daarom zou ik eerst van iemand goedkopers lesvolgen ...
Maar das natuurlijk eigen keus en ik weet niet of je het wou weten om te weten of om echt les te gaan volgen? En ik weet ook niet op welk niveau je rijdt ...
Maarja dat is allemaal eigen mening natuurlijk
Die prijzen mag je inderdaad wel verwachten rond de 100 euro

Joyce_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 12:09

Ja inderdaad, ik ben t met Aminatjj eens. Als je nog maar in de B rijd, kun je wel les gaan vragen van Anky, maar die zal je dan heus niet in 1 les alle Z oefeningen kunnen leren. Dan lijkt het me dat ze gewoon gaat werken aan de B-oefeningen enzo, en dat kan een andere, minder dure instructrice ook...

flowerxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 12:17

Deze mensen geven normaal gesproken alleen les aan vaste klanten. Ik weet niet of ze zin hebben om zomaar 1 les aan een belangstellende te geven. Over het algemeen hebben GP ruiters het druk genoeg met een stal runnen en paarden rijden. Daarbij staan (rijke) klanten vaak in de rij voor hen. Sommige komen zelfs uit het buitenland. De meeste klanten die hier komen rijden zelf minimaal Z. Of ze hebben een top pony/paard. Ik denk dat ze zich doodlachen als jij daar met je B/L pony binnen komt stappen. Verder heb je er echt niets aan. Als jij op een hoog niveau zit kan je hier heel veel van leren. Maar anders is het zonde van je geld.

Daarbij heb ik het idee dat deze vraag alleen is gesteld omdat je een bekende ruiter wil ontmoeten. En daar kan je dan over opscheppen.

Ik zie geen enkel nut in een B ruiter bij een GP amazone.

Je ouders zijn trouwens goed gek als ze je dit voor de verjaardag willen geven.

Als jij wilt zien hoe Coby les geeft moet je even naar de site van BNN. Het progamma Het Elftal (paar jaar geleden). Je kunt alle afleveringen nog zien in het archief. Hier was ook een meisje wat les had bij coby. Ze is een aantal keer te zien terwijl ze les krijgt en clinics rijdt.

Hoipiepeloii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 14:20

Ik heb eens gehoord dat Coby €100,- voor een half uur vroeg..
Ik krijg ook les van een GP amazone, voor €40,- per uur, en ik betwijfel of ze veel slechter is dan een Coby of een Anky..

Relien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 14:25

Wat een prijze allemaal. Ik vind het wel goed hoe ik nu les krijg. dus. van mij hoeft z'n dure les niet hoor. en een les van thamar zweistra hoef ik nie mijn vriendin is het nichtje van haar dus die Geeft alles aan me door hha *grinnik*

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 14:29

TS denk je echt dat Anky jou ( of iemand anders) op haar paard laat rijden.
Ze is geen manege.
Je lest op je eigen paard bij haar.

ElskedZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 14:38

Beetje off-topic
Weet je wat ik slecht vind, dat er hier gespeculeerd wordt dat Anky of wie dan ook, niet zit te wachten om een B-ruiter les te geven. Is dit wel degelijk zo??
Meestal zien ze dit als een uitdaging, het gaat immers ook om de motivatie van de ruiter.

Toch vind ik er wel degelijk verschil in lesgeven in zitten.
Ik les ook bij iemand die op GP-niveau reed, dacht eerst ook van wat moet ze met mij!!! Het klikt ontzettend, en ik ga nu met sprongen vooruit. Zij en ik hebben ontzettende lol in de lessen. Daarvoor had ik ook les van iemand die op GP-niveau reed. Daar klikte het ook mee, helaas door omstandigheden moest ik bij haar stoppen.
Ieder heeft zo zijn eigen manier van trainen en daar moet het bij jou mee klikken. Ooit zijn ze zelf ook op dat niveau begonnen!!
Heb daarnaast ook van iemand les gehad die Z-licht rijd, maar eigenlijk paste haar manier van rijden niet bij mij, dus daar ben ik heel snel mee gestopt. Zij was wel de helft goedkoper dan de 2 hierboven.

Ben heel eerlijk je betaald soms ook voor de naam, maar als jij fijn bij de amazone of ruiter lest wat maakt het uit. Het gaat om het resultaat wat je uiteindelijk boekt!!!

Ik les ook bij een GP-amazone en mijn lessen lopen meestal uit naar een uur toe (officieel 3 kwartier) en de kosten zijn 45 euro. Heb het er dubbel en dwars voor over.

Spruit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 14:49

Ik reed met mijn pony L toen ik bij een GP amazone ging rijden...dat is heus niet raar als je maar gemotiveerd bent! Het was natuurlijk wel dat ik een goede pony had en nu ook een goed paard, dus er is wel degelijk vooruitgang geboekt. Dus klasse maakt niet veel uit, als er maar potentie in de combinatie zit!

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:06

liesje23 schreef:
Ze is geen manege.

ehm ik geloof dat jij het topic nog maar even goed moet doorlezen want de TS wilt dan gewoon weten hoe duur zoiets is en ze zei dat het ook met eigen paard wilt rijden....

flowerxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 18:44

Als jij een serieus bent en wedstrijden wilt rijden is dit wel een optie. Maar je hebt als recreatie ruiter weinig te zoeken bij een GP amazone.

Daarbij wil TS alleen 1x les omdat het zo leuk is om daar eens les te hebben.

eknein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 11:33

Wat een prijzen zeg ..

Hou ik het maar mooi bij m'n eigen instucteur

MarijkeVanVl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 11:43

Ik weet dat Anky 3 jaar geleden 80 euro per uur vroeg maar dan moest je wel 2 keer de week komen. Ze geeft geen les aan iemand voor 1 keer, je moet 2 keer de week komen en dan pas wil zij les geven.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 13:53

justicelover schreef:
liesje23 schreef:
Ze is geen manege.

ehm ik geloof dat jij het topic nog maar even goed moet doorlezen want de TS wilt dan gewoon weten hoe duur zoiets is en ze zei dat het ook met eigen paard wilt rijden....

ehm, misschien moet jij dan goed lezen, want ze zet toch echt in dr eerste bericht neer ofdat het op dr eigen paard is of op een van anky dr paarden........