pipolover schreef:Leuk spelletje die ene, ik laat hem alleen telkens vallen
wahaa

ik had maar een spelletje gezocht hoorz
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pipolover schreef:Leuk spelletje die ene, ik laat hem alleen telkens vallen

SwimmingMe schreef:J eigelijk moet je dat dan aan de beheerders van dit forum vragen of dat kan..
Weet iemand waar je nog mijn renstal of een ander paardenspel kan downloaden op internet ?

is wel leuk heb ik met sinterklaas avnond gekreegen

Gaat nog wel even een half jaar of langer duren.

Weet niet anders... Hoort nameliijk eigenlijk helemaal niet te kunnen.
1Flashke1 schreef:yousra schreef:ik laat telkens wat vallenhoe kan hij hoger ?
Je kan niet hoger, je moet de juiste snelheid vinden.
Gewoon niet te hard gaan maar ook niet te zacht.
). Dan kom je er wel. Echt een leuk spelletje!
Kon hem zelf namelijk niet vinden via google, 't zal wel weer aan mijn pc liggen. develwife schreef:

Nee, heb daar geen geduld voor. 
Dat paard rent bij mij snel hoor, zonder sprongen ga ik snelheid 23. Maar met die sprongen staat dat beest gewoon bijna stil, en als ik wel jump lukt het ook niet.
Naja, 'k geef dit soort spelletjes altijd heel snel op.

Dat doe ik tenminste...
Silver12 schreef:develwife schreef:
Ninigirl schreef:SwimmingMe schreef:J eigelijk moet je dat dan aan de beheerders van dit forum vragen of dat kan..
Weet iemand waar je nog mijn renstal of een ander paardenspel kan downloaden op internet ?
ja! Mijn Manege moet je je paard verzorgen
kan ook ziek woorden enzo en alls je niet genoeg geld hebt kan je vejied raaken enzo![]()
is wel leuk heb ik met sinterklaas avnond gekreegen

Heb 't ook, en ik raak niet uitgespeeld.

't Is volgens mij ook van Paard en Pony, en de graphics zijn op zich wel "kinderachtig" zou je kunnen zeggen. Het is getekend en allemaal dus overduidelijk nep, niet met alles 3D enzo. Kijk maar in dit topic anders: viewtopic.php?f=75&t=333087
Ben er zelf ook nog steeds niet helemaal uit, in dat hele topic hebben 2e mensen de 1e plek bij de hoogste klasse (S) gehaald.