Orola schreef:Ik vind schimmels wel leuk, maar het leukste grijze met appeltjes! Ik ken er zo 1, en die is dus nog maar 4!
Ik vind die vooral leuk als het kleine ponys zijn zoals shetjes en welshjes!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Orola schreef:Ik vind schimmels wel leuk, maar het leukste grijze met appeltjes! Ik ken er zo 1, en die is dus nog maar 4!

En het gaat vooral hoe het gaat tussen jou en het paard en ik vind de kleur nu harstikke mooi
hihi 
Alwiene schreef:Zie mijn onderschrift. Do I need to say more?
Maar als ik jullie verhalen hier zo lees dan kan ik beter heel hard gaan roepen dat ik absoluut GEEN schimmel wil hebben, misschien dat ik dan eindelijk dat ene paard vindt dat ik zoek.
Mijn liefde voor schimmels is ontstaan door een verzorgpaard van mij die ik helaas aan koliek ben kwijt geraakt.
Grappig Moreno, dat paard heette Omaydee (spreek uit Oomeedie), als je maar een klein beetje speelt met de naam van die prachtige schimmel van jou kom je op dezelfde naam uit.

arabiandevil schreef:
size=18]ik heb zelf 3 jaar een schimmel gehad!!!
die is sinds maart weg!!!
werd te groot!!!![]()
t was echt een leuke pony was er M1+1 en regio kampioen springen in de klasse B!!!![]()
![]()
maar ik hou niet van alle schimmels wel van blauw schimmel, appel schimmels!!![/size][/size][/color]
I love blauwschimmels
Alleen jammer dat ze zo snel vies worden

En dan voornamelijk de arabieren-schimmels... Ook toen ik mijn eigen paard kreeg mocht het absoluut geen schimmel zijn, maarja.... Ik vond hem zo leuk, dat ik dan toch maar een schimmeltje nam
Alhoewel hij nu nog wel echt heel erg donker is, denk ik dat hij wel een mooie schimmel zal worden. Ik vind de meeste schimmels niet zo mooi. Maar stel dat ze dan bruin ofzo zouden zijn, dan zou ik ze in een keer toch veel mooier vinden. Voor mijn gevoel zijn er gewoon zo veel meer minder mooie schimmels dan minder mooie bruine paarden.... Maar er zijn uitzonderingen en die zijn dan in een keer tien keer zo mooi!
Dat poetsen is niet erg vind ik persoonlijk, vind het alleen maar leuk, contact leggen met je paard
... tamara_15 schreef::o een schimmel is dat niet leuk ik vint een schimmel geweldig en heb er zelf ook een en ik ben blij dat hij van mij is
eigen mening..ik vind alle paarden trouwensmooi!! tamara_15 schreef:een schimmel is dat niet leuk ik vint een schimmel geweldig en heb er zelf ook een en ik ben blij dat hij van mij is
eigen mening..ik vind alle paarden trouwensmooi!!