Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marwszjeuh schreef:Kersenrood wordt niet meer gemaakt..![]()
Momenteel zijn alleen deze pads verkrijgbaar;
Black, Navy, Chocolat, Sand, Off White, White, Ocean, Raf Blue, Red, Graphite, Smoke Green, Lilac, Cognac en Lemon.
horseylove schreef:heey marz goed nieuws in de volgende collectie van anky zit een roze geen knal mar iets er tussen net geen bany roze iets feller hoorde het van een vriendin.
eknein schreef:ik wil er ook 1
denken jullie dat een roze op een bruin paard staat
IndianRose schreef:Voor die prijs neem ik eerder 4 dekjes zonder merk dan 1 anky-pad
Marwszjeuh schreef:IndianRose schreef:Voor die prijs neem ik eerder 4 dekjes zonder merk dan 1 anky-pad
totdat je verliefd wordt op 't model & op de stof & op 't feit dat ze zo opgedroogd zijn..
Marwszjeuh schreef:IndianRose schreef:Voor die prijs neem ik eerder 4 dekjes zonder merk dan 1 anky-pad
totdat je verliefd wordt op 't model & op de stof & op 't feit dat ze zo opgedroogd zijn..
Marrepar schreef:SplashIsLief schreef:Ja sorry ik vind ze dus echt onwijs lelijkEn mij te duur
Koop liever 2 aparte dekjes dan 1 zo een
lelijk
ben je geeeeeeeek
IndianRose schreef:Tsja,op een kleine dikke pony van 1.15 staat het niet zo mooi denk ik![]()
Weet iemand een chique kleur voor een D Vos?Mischien wil ik er wel eentje..Maar vind de Scapa ook heel erg mooi
cece schreef:Zal een ankypad op een D-pony van 1.47 staan?
Marwszjeuh schreef:cece schreef:Zal een ankypad op een D-pony van 1.47 staan?
waarom niet
cece schreef:Zal een ankypad op een D-pony van 1.47 staan?