jongste Z-amazone!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mleen

Re: jongste Z-amazone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 19:35

Mazzel-meid schreef:
justicelover schreef:
ik ken haar wel goed af en toe is het ook wel zielig want als ie er een keer vandoor gaat dan moet ze huilen en worden doie ouders heel boos maar ik hoor ook dat die pony alles heel makkelijk doet en haar moeder rijd hem ook en die ouders zijn heel rijk

Dat vind ik eerlijk gezegt nogal sneu voor het meisje..
En elke dag streng les krijgen, op die leeftijd was ik nog een pennymeisje dat wat rondhobbelde op pony's
Maar als ze het zelf graag wil, dan is er natuurlijk niks mis mee!

Haha toen hobbelde ik ook rond en was het meer rodeo wat ik deed

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 22:00

ja idd ik ging toen lekker crossen toen ik 11 was begon ik pas egt ,met rijden en to3en ik dertien was reed ik m1 en was reserve en nederlands kampioen en nu heb ik een nieuwe pony en daarmee mag ik naar de hippiade dus ik sna[p die ouders niet want het is geloof ik beter dat je eerst lekker kan crossen tog en lekker de ponys kan vertroetelen

katootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 09:13

hoi wij vinden het ook heel knapo zeheeft wel dicipline maar mijn zusje doet het ook zowat op mijn oude paardje (vet cool)

wondertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 09:29

Zow dat is echt knap.

wisperlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 11:39

hoi hoi..
ik vindt het echt onwijs knap hoor wat zij doet.
ik heb het gelezen in de paard en sport en al jullie reacties gelezen.
ookeej maar het is de wil van haar zelf en haar ouders natuurlijk zou haar moeder haar stimuleren maar je weet nooit wat waar is. ze is z1 en dat haar pony al meerdere keren z is geweest en de knopjes er al op zitten zecht nog niet dat je meteen erzo weg mee kan rijden.
mijn zus reedt ook z1 met mijn oude pony en ik reed er meej l1 dus dat zecht niks het is de klik dat bij de pony is het is handig maar het is ook de wil van haar. de kleding enzo....... ik vindt dat best normaal je mag wel goeie kleding hebben al bijn een z ruiter je kan toch niet aankomen met een brak jasje enzo. en bijna iedere z ruiter krijgt goede instructie op een wedstrijd dus ik vindt het heel normaal.
en miscien is dit wel wat dat meisje echt wilt. weeten wij veel.

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 14:01

wisperlover schreef:
hoi hoi..
ik vindt het echt onwijs knap hoor wat zij doet.
ik heb het gelezen in de paard en sport en al jullie reacties gelezen.
ookeej maar het is de wil van haar zelf en haar ouders natuurlijk zou haar moeder haar stimuleren maar je weet nooit wat waar is. ze is z1 en dat haar pony al meerdere keren z is geweest en de knopjes er al op zitten zecht nog niet dat je meteen erzo weg mee kan rijden.
mijn zus reedt ook z1 met mijn oude pony en ik reed er meej l1 dus dat zecht niks het is de klik dat bij de pony is het is handig maar het is ook de wil van haar. de kleding enzo....... ik vindt dat best normaal je mag wel goeie kleding hebben al bijn een z ruiter je kan toch niet aankomen met een brak jasje enzo. en bijna iedere z ruiter krijgt goede instructie op een wedstrijd dus ik vindt het heel normaal.
en miscien is dit wel wat dat meisje echt wilt. weeten wij veel.

helemaal mee eens alleen ik ken haar ouders en dat meisje en ik vind het ook goed dat je zegt dat het ook moeilijk blijft om naar het z te gaan ook al is die pony al 3 keer z geweets want dat had ik ook met me pony want het was altijd je kan alleen maar goed rijden omdat je een goede pony ookee het is wel fijner als je pony de oefeningen kent maar me moeder zegt altijd je kan wel een duure mercedes voor je deur hebben staan maar je moet er maal wel mee zien te rijden

(sorry maar dat moest er ff uit) maar tog vind ik het wel een beetje sneu

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 14:10

Zonde hoor, dat kind maakt heel haar ponytijd niet mee weet je nog, achterstevoren zonder zadel rijden, tikkertje spelen, wedstrijdjes doen wie het eers aan de andere kant van de bak was :D

en nog meer van dat soort geks : D

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 14:14

KiWiKo schreef:
Zonde hoor, dat kind maakt heel haar ponytijd niet mee weet je nog, achterstevoren zonder zadel rijden, tikkertje spelen, wedstrijdjes doen wie het eers aan de andere kant van de bak was :D

en nog meer van dat soort geks : D

ja dat is ckr zonder maar miss is ze later wel blij dat ze op zoooonnnnnn jonge leeftijd al z is geweest

Lottew

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 14:20

Ik 'ken' deze mensen, de pony van de eigenaar van pensionstal waar k rij (vat je m nog ?) is aan hun verkocht. Zondag heben we onderlinge wedstrijd en dan komt dit meisje een kur op muziek geven. Vind t raar dat sommige mensen al zo snel een oordeel klaar hebben over een kind en ouders die niemand in dit topic persoonlijk kent. De ouders schijnen doodnormale, hele leuke mensen te zijn en t dochtertje vindt t allemaal geweldig, de jongste rijdt idd pas B (op de ex-pony van pensioneigenaar, Bolletje ) en die wordt niet gepusht hoor.

mirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 14:23

Serendipity1 schreef:
Hmm, ik vind het maar apart. Oke, meisje kan het zelf leuk vinden, maar de meeste kids van die leeftijd gaan toch liever cowboytje spelen met hun pony... Ik heb het niet gelezen, maar je hoort vaak genoeg dat ouders hun kinderen maar pushen en pushen...

toen ik 9 was ging ik ook beginnen met wedtrijden rijden en wilde niets liever dan Z worden en trainde daar erg hard voor zonder dat mijn ouder me pushde sommige kinderen hebben dat gewoon in zich mjaa er zijn er ook zat die dat niet hebben en die idd wel gepusht worden ( helaas)

L0V314

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 14:28

ik vindt het echt knap van er maar het is wel zo dat ze oowk veel dingen mist zoals lekker met je pony dingen doen rennen en spelen en al !!

Lottew

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 15:03

Misschien doet ze dat ook nog? Of betekent wedstrijden rijden op dat niveau ALLEEN maar trainen en gepusht worden? Kan net zo goed lol hebben, met die of een andere pony.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 15:07

Hmmm tja ik vindt het superknap van dit meisje! En zij is ook nog maar een kind dus ze traint vast niet elke dag super serieus. Zo'n meisje vertroetelt en speelt vast wel met haar pony.

Orola

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 16:08

Pff, echt jong zeg om z te rijden! Mijn instructrice rijd ook z1 en die is iets in de 20 jaar schat ik!

lovermier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 20:17

ja in vindt t zelf niks..is nu wel leuk voor der..maar zoals meerdere zeggen...die leuke ponytijd die niemand tog wil missen..lekker wat rond rijden op wedstrijd lol hebben...en lekker buiten rond crossen en leuke spelletjes en pony lekker verwennen is je dikke vriend.. ik vindt dat die druk beter is als je wat ouder bent want dan kun jer beter mee omgaan en kun je zelf ook zeggen wat je er van vindt...want zei is 8 en ik denk niet echt dat ze haar mening zomaar uit..ze doet het nu wel allemaal maar of ze t later leuk vindt...die hele speeltijd gaat zo weg...

want zelf ben ik ook nu pas serieus gaan rijden maar niet op wedstrijd maar met jonge paarden trainen... en dat bevalt me wel..maby later wel op wedstrijd en dan ook verder rijden..
maar ben ook begonnen met de leuke ponytijd...ponykampen enz...

groetjes

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 20:39

Joh!
Dat meisje kan ook heel ambitieus zijn
Sommige mensen kunnen wat eerder beseffen waar ze mee bezig zijn?

Lottew

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 22:26

Nou zondag was ze hier op stal, kur op muziek gegeven, en zij heeft echt nog wel een leuke kindertijd hoor. Haar moeder (ex-Grand Prix) gaat er superleuk mee om en maakt het een groot spel voor dr. Als zij dit niet leuk zou vinden zou ze het ook niet zo doen, en daarnaast denk ik dat er echt wel veel meisjes van 9 zijn die graag in haar schoenen zouden staan.

Rachacha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 11:45

Toen ik 9 was wou ik niets liever dan paardrijden en Z worden... Van mij hoefden al die spelletjes niet zo, ik had liever een serieuze dressuurles. Ik moest mijn ouders juist pushen om me op paardrijden te laten en wedstrijdjes te laten rijden Nu ben ik 14 en denk er nog steeds zo over. Als ik LotteW zo hoor zit dat meisje er ook totaal niet mee.

love_usini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 14:22

wow!!! wat g0ed
Ik zou ook wel zo hoog willen rijden!!!
maarja ik moet nog beginnen met een eigen pony krijgen

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 17:55

vet hoog jah nou ik vind eerlijk dat ze dan nog gewoon moeten kunnen spelen hoor!!

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 17:56

meisjes van 9 horen nog zo echt lekker penny te zijn vind ik zelf

bemelmans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:13

HaLLO ,
ik ken deze mensen
ze ZiJn super leuk!!!!
ik ben een super goede vriendin van haar
de moeder pusht haar kind helemAAl NIET!
alle roddels zijn niet waar!:(:(
ik zou zegge doe het zelf maar eens
die pony is NIET de makkelijkste hOOR!!!!
en ze speelt ook elke ochtend/avond met haar paard ze knuffelt en geeft kusjes!
XxXxX....bemelmans

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:20

jah het is niet eerlijk dat mensen al snel denken van dat als je en goede pony heb dat je daardoor goed kan rijden maar je leert er veel van maar het is ook heel moeilijk want ik had ook een pony die hoog had gelopen en ze zeiden dat ik daardoor zo goed kon rijden maar ik moest er egt ng wel hard aan werken maarjah boeiends.....

bemelmans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:31

hun moeder puscht haar kinderen egt niet

ik wil niet veel zeggen hoor maar jullie kennen die mensen helmaal niet duz moet je wel heel stil zijn voor dat je van alles zegt !!!!

als je tog zoveel comentaar hebt kijk dan eens naar je zelf mischien kan jij wel niet eens op het goedde been rijde

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:39

bemelmans

En er is al een topic over dit onderwerp.