Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kylan schreef:anne_red schreef:Ik ben er iig voor om flink te gaan feesten. Mag je eigelijk ook uit in die week of moet je op het kamp blijven. Ik heb wel zin om een paar x uit te gaan.
Je mag niet wegIk heb wel gehoord dat een paar meiden een keer wel weggegaan zijn, maar die moesten daarna meteen naar huis....
anne_red schreef:Ik heb Loezjuh volgens mij in wezep nog gezien maar kylan en missSisa ken ik niet. Ik ga gewoon drank meenemen stop het wel ergens onderin mijn tas ze zullen het vast niet controleren. Het is altijd handig als je wat drank mee hebt je weet maar nooit... En wel jammer dat je niet weg mag er moeten wel leuke kroegen in ermelo zijn.
Hihi beetje drank mee gaan smokkelen.. Dan zou ik het wel in andere flesjes doen ofzo... Ik zie het al helemaal voor me: een ranjafles vol met rooie wodka
). Toch fijn dat ze allemaal 3 jaar jonger zijn
Ik weet niet of ik drank mee ga smokkelen hoor.. Al mag ik wel vanaf middernacht legaal drank kopen
MissSisa schreef:Loes, als jij nou eens drank meesmokkelt ook voor ons.![]()
Mij gaat dat niet lukken met een broer die altijd alles in de gaten houdt.
Best wel slim idee eigelijk om het in een ranja fles te doen, ik zal wel wat proberen of het opvalt. Loez ga je wel eens in de joffer uit?? Ik dacht dat ik je een x gezien had maar toen werd ik meegesleurd naar een andere kroeg dus had ik geen tijd om je aantespreken. Alvast gefeliviteerd met je verjaardag ik neem aan dat je morgen 16 wordt.
. Ik weet niet of ik drank mee ga nemen hoor, kan er best een weekje zonder.. Maar 't is wel grappig !!
. Ja Sizz, je neemt die Beerenburg maar mee hoor
Ik drink wel!
(dan komen ze heel vaak.
)

Kylan schreef:idd, alleen komt martin mss een keer langsrennen dat je op moet ruimen enzo, maar das ook alleen maar gezwam
Je hebt echt weinig met die mensen te maken, alleen soms 's avonds met van die spellen waar niemand iets van snapt
Met die papiertjes ook... Je zorgde ervoor dat je alle nummers ging jatten, arrogant deed en dan ineens kwamen ze erachter dat je alle nummers had en dus altijd won.