Pferd schreef:punt 1: dat is op 1 keer na nog nooit gebeurt bij mij omdat ik al met hem contact maak voordat ik een stap in zijn box doe![]()
punt 2:toen dat geberude: , lawaai maken is idioot want dan wordt hij alleen maar banger en daardoor ook agresiever, ik loop nooit weg want dan lijk je net een roofdier, dat deinst ook achteruit als een een paard naar hem trapt of bijt, ik blijf staan en dan blijft praat rustig in contact en hij bleeft keurig voor me staan zonder me te bijten of te trappen, maar dat snap je alleen als je als een paard voelt en denkt als je met ze omgaat (bijvoorbeeld niet op school)
Nee natuurlijk gebeurt dat je nooit
Totdat je een paard treft dat je niet kent en / of humeurig is en je aanvliegt terwijl je er niet op bedacht bent.Weet niet waar je dat lawaai maken vandaan haalt... Maar met een OP-lawaai bedoel ik een flinke mep op zijn neus geven.
En zeg alsjeblieft nu niet dat ik niet met paarden om kan gaan, want ik ga al sinds mijn vierde met die dieren om.
!!! 

...
die blijft je echt verbazen. Je kunt er gewoon een sport van maken om die berichtjes te lezen! Als je een rothumeur ben je er zo weer bovenop als je het allemaal leest!!
En ga ons nu a.u.b niet weer vertellen dat je dat nooit overkomt, want als een paard voor iets schrikt (bijv) heb je (zelfs als je echt met paarden kan praten) niet eens de tijd om dat te doen. Je ligt al benenden voordat je uberhaupt beseft dat hij schrok, dus je kan nooit zeggen dat het je niet overkomt sorry hoor, dat gaat echt niet