Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Coentjuh schreef:elinax21 schreef:
inderdaad. hoe kun je en arabier nou coen noemen. haha, sharak vind ik ook leuk! mijn arabier heet nitro. voor ik m kocht wilde ik m aramis noemen. maar de fokker had nitro en vond ik toch leuker. lekker stoerCitaat:Nitro is ook zeker stoer zeg!!!

elinax21 schreef:mijn nitro was lekker eerder nitro!! doordat ze nog geen namen hadden en doordat mijne eerder verkocht werd lekker al nitro genoemd werd...origineler!!
elinax21 schreef:hahaha...had m door![]()
is inderdaad dom..anders noem ik die van mij alsnog aramis
hmm...hij is trouwens gechipt ja..hebben ze op zn paspoort zeergezet dat hij bruin is, sukkels. of had ik dat al verteld
elinax21 schreef:boeie..heben toch geen papiertjeshmm...hij is trouwens gechipt ja..hebben ze op zn paspoort zeerezet dat hij bruin is, sukkels. of had ik dat al verteld
elinax21 schreef:ik las gister iets over late schimmels, vandaar dat ik m even goed bekeken heb. kan dus dat hij inderdaad op latere leeftijd nog eens gaat kleuren.
Beter gekend als Mushje
foto komt nog
Jeannine schreef:Mijn Arabje had ook al een naam. Hij heet Zhivago, maar dat roept niet zo lekker, dus zeggen we allemaal Zhiefie.......of Zhief
Groetjes
amaldas schreef:Ik bedoel Sajida G een arabische merrie die het goed doet op de renbaan geloof dat haar vader Nikel is
amaldas schreef:Ik bedoel Sajida G een arabische merrie die het goed doet op de renbaan geloof dat haar vader Nikel is

amaldas schreef:Nog paarden die de baan op gaan Plagom??
Sajida is erg fijn te rijden heb haar is gereden bij Marg.
amaldas schreef:Nog paarden die de baan op gaan Plagom??
Sajida is erg fijn te rijden heb haar is gereden bij Marg.
Ik ivn dhet wel een mooie naam hoor maar het is echt onmogleijk af te korten
en om nou de hele tijd kinetic te zeggen.....de meeste mensen denken ook dat kinetic of een sport of lego is