wie heeft er tips welk ruiterkamp leuk is?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_mistique_

Re: wie heeft er tips welk ruiterkamp leuk is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 08:48

liberty schreef:
_mistique_ schreef:
hebben ze tinkers,fjorden,friezen of haflingers?

Nope

En je moet eens zoeken op bokt onder Sintels, dan komt er wel wat tevoorschijn

tnx voor de tip maar dat hoeft niet meer.
ik wil een kamp met fjorden,haflingers,friezen & tinkers (of 1vd rassen)

MVG,
marielle

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 14:19

Fjordhestgard in Hoenderloo (weet niet zeker of er nog plek is.. ) Daar ga ik met 2 vriendinnen heen, ze rijden daar volgens mij alleen op fjorden, en je hebt vlgns mij voor 1 week dezelfde pony. Je kan een eigen pony meenemen, en hij kost maar 190 euro. De site is www.fjordhestgard.nl Hij leek ons heel leuk!! En als je mailt krijg je heel snel weer antwoordt dat vond ik zelf heel prettig.. Veel suc6 met zoeken!! greetz eva..
Pling

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 21:13

ik ben zelf een paar keer op pony kamp geweest.
1ste keer naar evert mederinkboer. was toen rond de 8 jaar vond het echt een poedersuiker kamp. geen leuke mensen kan nu wel veranderd zijn.
daarna ben ik 3 keer naar de silver rance geweest
(http://www.silver-ranch.nl/) dat vond ik in begin wel leuk later werd dat steeds minder. ik hoorde dat het nu niet echt goed meer is maar daar zijn de meningen natuurlijk over verdeeld.

mij zelf leek stal molenaar heel erg leuk dat is met new forest paarden.
het zijn daar kleine groepjes (dat las ik teminst in de folder) maar daar zou ik altijd nog keer naar toe willen
daar is de site www.stalmolenaar.nl

heel veel succes met kiezen
-xx- lieke

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 13:53

nog meer kampen nodig?? Bloos

kijk op:

www.members.lycos.nl/ladypaard
of ponykamp.tk

groetjes Anneke Cool

ps. zelf ben ik
naar leusden geweest-->goed les
les chevaux-->leuke bosritten
jan dolving-->supergoed eten
laarbrug-->was leuk en gezellig

_mistique_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 15:55

ladypaard schreef:
nog meer kampen nodig?? Bloos

kijk op:

www.members.lycos.nl/ladypaard
of ponykamp.tk

groetjes Anneke Cool

ps. zelf ben ik
naar leusden geweest-->goed les
les chevaux-->leuke bosritten
jan dolving-->supergoed eten
laarbrug-->was leuk en gezellig

ben ik allang langsgeweest Tong uitsteken
supersite!
maar tnx voor de tip Knipoog

jen_iis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 21:34

de laarbrug lijkt me gewelidg

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 20:47

ik ga van de zomer met mijn western beleerde fjord (ik rijd ook western met haar) naar de jeudgtrektocht van stal het reelaer.! samen met smeejj@bokt we kennen elkaar alleen via msn dus het is meteen een boktmeeting
het leek ons een erg leuk kamp en de ponys leken me ook leuk dus ben benieud!

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 23:11

hoii hoii
ik ga naar fjordenpaard
www.fjordenpaard.tk
of www.rchetfjordenpaard.tk
over die begeleiding in dat berichtje in de eerste pagina dat kan misch ien wel maar...dat geld nog niet voor alle leiding der is iedere week een andere leiding Tong uitsteken
xxx
darkdreamer:wave:

jen_iis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 08:49

manege laarbrug .. www.manegelaarbrug.nl ze hebben er superleuke ponys en je gaat er ook een lange buitenrit maken en een n8rit ..

MissJapke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 13:26

Ik ben 2 jaar na elkaar naar de zwaanhoek geweest en ik vond het best wel leuk! Je leert er niet zoveel bij maar het is wel fun!
Je doet er veel wandelingen in het bos, aan het strand, .. er is ook een springles en ponyspelletjesnamiddag, ook de nevenactiviteiten zijn leuk (strand, middagje naar de markt, opdrachten rond de manege..)! Een echte aanrader voor ruiters die voor het plezier rijden .. Ook de mensen die er toen waren waren supervriendelijk!!

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 21:32

Zazoutje schreef:
Ben vorig jaar op Bergemo geweest! Was echt super leuk!
Je kreeg wel 1 keer per dag les, soms springen/soms dressuur. Je ging elke dag het bos in! Het eten was lekker Lachen Leuke begeleiding! 's avonds had je ook altijd wat te doen. Of je werd gedropt in het bos, of gewoon een boswandeling of je ging 's avonds laat *lees half 12 ofzo Tong uitsteken * nog even spelletjes met je paard doen in de bak..
Ik vond het daar echt super leuK!

Ik ga dit jaar naar Bergemo.
Zazoutje had jy je ford bij Tong uitsteken ?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 14:08

horseworld sgijnt erg groot te zijn iemand die ik ken was er geweest.

Ik ga zelf (normaal elk jaar naar een ander) maar dit jaar weer naar eentje waar ik ben geweest!!! www.ijslandsepaarden.nl

op de Besmaninckhoeve

wrm is dit ponykamp nou zo leuk???

de ijslanders....
voor een 1e kennismaking met ijslanders is dit kamp ideaal het is leuk en je leert er ook nog wat Haha!
Maar ookal heb je wel vaker op ijslanders gereden is het een kei leuk kamp!!!
je gaat o.a naar een klein pretparkje in de buurt Tong uitsteken

greetzzz Margot

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 20:42

Eej!!

Ik ga dit jaar waarschijnlijk naar Manege De Zwaanhoek op ponykamp ( kan iemand me misschien daar meer over vertellen? )
Vorig jaar bij Les Chevaux geweest!
Het was er erg leuk en ze hadden ook leuke pony's/paarden enzo, ook fjorden/haflingers/tinkers.
Het eten vond ik zelf wat minder lekker maar het wat er super gezellig en de leiding was top.
Je krijgt 1x springles, 1 a 2 x dressuur en 1x soort van voltige les ( 3 voltige oefeningen proberen en dan is de volgende ) (iniedergeval in onze week was dat zo) en verder ga je iedere dag een buitenrit maken. Erg aan te bevelen.

Groetjes Annemarie

Poppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:30

Ik ben ook altijd naar het Fjordenpaard geweest, en ik vond het er super. De paarden worden idd gereden met halsters met bit eraan, maar dat is juist goed! Ze hebben heel veel paarden (150), die vaak van bit moeten ruilen, en dat past soms niet. Maar een halster past altijd! De bitten kunnen idd verkeerd om in worden gedaan, maar de leiding controleert altijd alle zadels en bitten. Bovendien worden de paarden die binnen staan echt wel om de dag uitgemest, ik heb het de leiding zelf zien doen. Iedereen doet altijd alsof paarden van suiker zijn, maar je moet maar denken: deze paarden leven gewoon zoals ze in de vrije natuur ook zouden doen, daar is niks zieligs aan!Bovendien houden deze mensen echt wel van hun paarden hoor. de paarden staan ook niet in een kleine poepwei, die mensen hebben ik weet niet hoeveel hectare land! Bovendien krijgen ze ook elke dag bijgevoerd met een grote trekker. Wat betreft sjaggo leiding: ik heb ook wel eens een sjaggo leidster gehad, maar over het algemeen zijn die leidsters allemaal hartstikke leuk! En iedereen is wel eens sjaggo! Ik raad de mensen aan die het allemaal niks vinden (mag natuurlijk) om de zaken eens van de andere kant te bekijken, die kampen zitten niet voor niets elke zomer acht weken achter elkaar vol met 50 kinderen! En als je hebt over vies en bedorven eten: de keuringsdienst vanwaren is er zelfs wel eens langsgeweest. dus vies ken t niet wezen. Iedereen zijn eigen mening en er zullen altijd mensen zijn die t er niet mee eens zijn, maar echt waar, het fjordenpaard is goed (niet als je iets wil leren, echt voort recreatierijden!) en gezellig!

maciej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 14:23

hoi mensies!!

het fjordenpaard is echt een cool kamp hoor!

ze hebben nu ook een hele gaafe westernkamp vanaf 17 t/m 35 jaar!
je mag zelf weten of je dan western rijd of engels! je gaat een trektocht van 2 dagen maken!

het ponykamp zelf is ook te gek! ik ben er zelf ook geweest en dit jaar ga ik 2 x naar het fjordenpaard! dan ga je 2 uur per dag rijden en je doet niet nix, je gaat springen in het springbosje en soms wel 7 keer in rengalop en over de zandvlakte, in het water zwemmen metr de paarden naar het dorp en naar het zwembad, alle2 met de huifkar en je gaat ook zwemmen(gewoon zwemmen) op het ronostrand en nog veel meer! dit jaar ga ik in week 4 en week 9 en in de meivakantie nog naar ponykamp noordeinde waar ik nog nooit ben geweest! dus je kunt nog heel lang op kamp! voeg me anders toe op msn, super_mac6@hotmail.com

groetjes marie-claire!!

maciej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 15:39

het fjordenpaard is echt coolw! het is een heel mooi goed kamp waar ze veel land voor de paarden hebben en ze hebben er gewoon 150 paarden!
je krijgt er geen lessen maar bosritten! tijdens de ritten ga je springen een aantal keer en alles doe je hel vaak zoals springen en zwemmen en dagtocht van 5/6 uur lang en crossen en gewoon zwemmen en over de zandvlakte rengaloperen en nog veel meer!
het is gewoon het gaafste kamp !!
SUPER!! ik ga er dit jaar 2x heen, in week 4 en week 9 en in de meivakantie naar ponykamp noordeinde!
voeg me anders even toe op msn!
super_mac6@hotmail.com
bij het fjordenpaard a je ook naar het ronostrand en met de huifkar naar het laatsje roden en ook met de huifkar naar een super tropisch zwembad!
ze hebben daar hele snelle pony's en je mag zelf weten op wat voor ras je wilt en hoe het karakter presies moet zijn!
meer vragies, voeg me toe op msn of mail mij even!

groetjes en kussiejs marie-claire!! kus kus kussiej

maciej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 11:28

www.fjordenpaard.tk

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 14:51

maciej schreef:
www.fjordenpaard.tk

Uuh sorry, maar bij mij kom je toch over als iemand die reclame maakt, je hebt hier op bokt drie posts geplaatst en allemaal in dit topic, daarnaast zet je in 2 berichtjes ook nog eens bijna hetzelfde heen Verward

maciej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 14:24

sorry,, ik dacht dat het vorige berichtje het niet deet,, en nu doet dat berichtje het opeens wel

doei marie-claire

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 16:48

uhm.. ik ben ook op kamp geweest en heb veel plezier gehad
je ging elke dag 4 uur rijden dus buitenritten buitenbak en binnenbak
en heel veel spelletjes met en zonder paard..!!in de zomer ga je snachts een rit van 3 uur maken echt kei leuk we hebben ook een dropping gedaan slagbal enz.. najaahik vond het kei leuk www.paardensportcentrumdekempen.com

meagabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 18:17

_mistique_ schreef:
frappa schreef:
www.leschevaux.nl, leuke paarden, veel rijden, gezellige bosritten en natuurlijk nog veel meer leuke dingen !

krijg je vaak dressuur les?
want ik zit op westernrijden omdat ik het dressuur niet meet leuk vondt.
en hebben ze er tinkers,friezen,fjorden & haflingers?(en weet je ong. hoeveel)

Bedankt voor je reactie Knipoog

MVG,

_mistique_

ze hebben daar tinkers ik heb daar ook op een tinker gereden en er waren er nog een paar Haha!
ik reed op mustache erg leuk paardje Haha!

shellybaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 17:13

ik ben zelf op het realeer op trektocht geweest en dat was wel heel gaaf ook al viel alleen de pony waarop ik reed (lars) bij mij in de smaak dit jaar ga ik weer maar nu met mijn eige paard

Juco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 20:56

z0rr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 10:19

bij de ymca is super leuk.

moet je even kijken op www.ymca.nl

dienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 13:37

ik heb zelf even zitten rondkijken en kwam op een SGWponykamp de Treekhoeve. Ik ga even met me moeder overleggen en dan ga ik daar naartoe.

http://www.de-treekhoeve.nl/sgwkamp.html

ik heb geen idee hoe het daar is maar ik hoop dat ik er een leuk verslag van kan geven als ik er ben geweest.

Zijner mensen die daar al eens zijn geweest??