snel donker, hoe doen jullie dat met de paarden

Moderators: Neonlight, Sica, balance

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 00:00

Meestal fiets ik erheen. Best eng! Eerst moet ik langs een donkere dijk. Dan langs een park. Dan over een eng viaduct en over een stille donkere dijk en dan ben ik dr.
Soms word ik opgehaald door iemand van stal. Die woont toch vlakbij.

Wij hebben een binnenbak dus we kunnen gewoon rijden oid.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:17

Ze staan aan huis Haha!
Alleen we hebben geen verlichting bij de bak Schijnheilig dus af en toe rijd ik in het donker haha maar dat overleef ik wel. Behalve als de buurman aan t rondspoken is in het donker want dan worden de pony's gek Knipoog

En nu staan ze even een weekje in pension, maar ik heb een scooter en dan is het maar 10min en ook niet eng in het donker. Daarnaast vind ik het in mijn woonplaats nooit eng eigenlijk. Bijna allemaal boerenmensen die je toch niets aan doen Knipoog

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 14:21

Gelukkig heb ik een lekker rooster waarbij ik meestal om 3 uur thuis ben. Dan ga ik snel naar Odin toe, even uitmesten en rijden en dan ben ik om 5 uur wel klaar en dan begint het net donker te worden Knipoog

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 14:39

Ik ga als ik laat uit ben net zoals vandaag [heb zo nog tot 4 uur les] ga ik eerst rijden, en dan mesten..
Dan ben ik rond 6 uur klaar en word ik opgehaald Vork

KimmY014
Berichten: 24
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: schoonoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:01

ehm...soms rijd k savonds en dan brengen mn ouders me...als k om 15.15 ofzo vrij ben ga k meteen naar mn pony k red het nie om voor het donker thuis te zijn ma om half 6 of 6 uur ben ik dan wel thuis...ma das voor jou dus geen oplossing want je moet voor het donker thuis zijn...ik zou het eigenlijk niet weten

Olympia

Berichten: 55612
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 22:07

Ik ga gewoon altijd savonds ben de bus en tram..En kom soms pas tegen elven thuis..Mijn ouders maken er niet zo'n probleem van.. (ben ook al 18) Maar jha..Misschien kun je met je ouders overleggen dat je ze brengen en halen?

ChubbyCheeks

Berichten: 63
Geregistreerd: 13-12-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 22:27

Nu mijn vader zo vaak thuis is word ik gebracht dus kan ik langer blijven. Tot 18:30 meestal. Maar als ik met de fiets ben willen m'n ouders dat ik voor het donker thuis ben. En dan wordt het nog wel rond een uur of 18:00 Tong uitsteken!!

Daar bij m'n verzorgpaarden hebben we alleen een weiland waar we kunnen rijden. Nou ja... meerdere weilanden. Die zijn aardig groot. Maar we hebben er dus geen verlichting. Maar me zus en ik moesten en zouden toch nog even rijden. Dat hebben we dus gedaan in het donker. We konden wel dingen van elkaar onderscheiden, maar onze paarden zagen toch wel het best. En daar vertrouw je dan maar op! Knipoog
En zo doen we wel meer gekke dingen. We zijn gewoon voor alles in! Ook zo leuk om in de zomer lang te blijven en er dan te blijven slapen. In de hooiberg. Echt melig! Maar goed... ik raak alweer off-topic.

myrthekatja
Berichten: 93
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:39

Kan je niet met de bus gaan of mag dat niet van je ouders? Verward
Dat doe ik af en toe ook wel *LOL*

Muzefee

Berichten: 18461
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Zuid-Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:03

Ik ben al vroeg uit en als ik wil rijden ben ik er ong 3 uur... als ze buiten staan roep ik ze en ondertussen mest ik uit...
Dan zit ik er op om kwart voor 4 ong en dan hebbik ze verder allemaal binnen...
Als ik er niet ben, worden ze zoiezo voor 5 uur binnengehaald...

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 01:15

Ik zorg meestal dat ik 's middags naar stal ga, maar haal ik dat een keer niet, dan ga ik of met de bus, of toch maar met de fiets 's avonds. Alleen het jammere is dat het al gauw een half uur fietsen is. En zoiezo rij ik 1 keer in de week met mijn zus 's avonds mee naar stal met de auto

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 10:49

Me ouders brengen me of ik fiets samen met iemand, neem een zaklamp mee voor op het erf andrs zie ik niets Bloos

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 13:19

Mijn ouders brengen me of ik scooter erheen. Tong uitsteken Fiets heb ik nog nooit van gehoort. Schijnheilig
Maar sowieso maakt t niet uit tot hoelaat ik er ben, soms ben ik er wel tot half 11 (dan sluit t)
Ik moet wel 's avonds want ik ben altijd pas rond half 6/6 uur thuis van mn werk. Dan ga ik eten en daarna naar stal.

Sjel

Berichten: 3542
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 14:30

Bij ons zijn 2 Binnenbakkan dus rijden is zo en zo meestal geen probleem. En ik ga gewoon op de Scooter heen.
Soms brengen mijn ouders me ook wel, of ik ga sportief fietsen. Lachen

Spekky
Berichten: 1158
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Damwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 19:11

ik fiets er altyd heen...zelfs 's avonds om 23.30 nog Tong uitsteken maar't is ook maar 2 kilometer

roompie
Berichten: 442
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: alphen a.d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 21:19

ik snap wat e bedoelt ik moet een half uur fietsen langs allemala enge weggetjes.. en heb vaak geen tijd om doorde weeks te rijden tip.. neem een fluor jasje en maak lampjes vast aan je paard.. en ga eens wandelen.. is ook altijd goed..