Wat vinden jullie van een verzorgpony waar je.....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 18:57

Ik heb Zazou eerst een tijdje "verzorgt", dus niet gereden. En ik vond dit echt al super leuk! Ik was blij dat ik lekker met dr bezig kon zijn. Lekker poetsen enzo.
Dat rijden kwam pas later, alhoewel ik dat wel leuk vind hoor Tong uitsteken Maar op zich zou ik het niet erg vinden om niet te mogen rijden. Beetje jammer dat wel. Maar ik zou er echt niet mee stoppen!

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:40

zazou is echt een super lekkaaaah ding Vingers aflikken

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 20:43

verzorgen is toch ook leuk!!!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 07:25

Tsja, ik vind eigenlijk ook van: een verzorgpony is geen bijrijdpony.. noujha, maakt verder niet uit, ik heb het lekker naar me zin daar.. wat ook gezegd is, ik vind een verzorpony die aan huis staat prettiger dan een manegepony!!!!!

Priscilla_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 08:31

heb een verzorg paard en mag er ook niet op rijden.
vind het niet zo heel erg want heb ook nog een ander verzorg paard waar ik wel op mag rijden.
maar ik rij bijna niet omdat ik het ook best druk met school heb.
mest wel elke dag uit enzo.

Leoniez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 09:20

ik heb mijn verzorg pony ook 2 jaar verzorgt voordat we er op konden rijden. Ik vond het ook gewoon leuk om met der te wandelen en te poetsen enzo.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 11:15

Leoniez schreef:
ik heb mijn verzorg pony ook 2 jaar verzorgt voordat we er op konden rijden. Ik vond het ook gewoon leuk om met der te wandelen en te poetsen enzo.

iK ben dus zo te horen niet de enige met een verzorgpaard waaar ik niet op kan/mag rijden...

Ik ben net terug van haar, ik ga vrijdag met haar naar Hillegom lopen (ze staat in nieuw vennep, een dorp 5 kilometer verderop..) naar de manege en ze zijn daar allemaal heel erg benieuwd naar haar... Tong uitsteken heb der wel onwijs veel zin in!

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:15

Jeetje wat een domme uitspraak van dat meisje zeg .. Boos!

Sorry hoor maar als je nou eens even heel veel van die pony houd waar je niet op mag rijden .. ! Ik kan me er dus heel boos over maken , zulke uitspraken dit slaat toch nergens op !!

Vertroetelen en dat soort dingen zijn toch ook leuk !

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:20

Met een pony kun je genoeg andere leuke dingen doen!
Het gaat niet alleen om het rijden, maar ook om het verzorgen enzo.
Als je erop mag rijden is natuurlijk wel leuk, maar het hoeft toch niet persee?!
Zo zie je dat ook vaak bij sommige kinderen van de manege.
Ze komen alleen om te rijden, poetsen de pony amper, maar 1 borstel snel erover en ze komen 5 minuten voor de les aankakken.
Sorry hoor maar dat vind ik niet kunnen.
Je moet ook goed voor je pony zorgen ik ga niet rijden als mijn pony vol met stront zit.
Ik zorg eerst dat ie goed schoon is!!
Iedereen moet dit natuurlijk zelf weten maar zo denk ik erover.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:23

Pattyrex schreef:
iK ben dus zo te horen niet de enige met een verzorgpaard waaar ik niet op kan/mag rijden...

Ik ben net terug van haar, ik ga vrijdag met haar naar Hillegom lopen (ze staat in nieuw vennep, een dorp 5 kilometer verderop..) naar de manege en ze zijn daar allemaal heel erg benieuwd naar haar... Tong uitsteken heb der wel onwijs veel zin in!

Veel plezier!
En dat meisje weet trouwens echt niet wat ze mist als ze alleen maar rijd Lachen

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:25

ik verzorgde Doenja (3 jarige fries) een tijdje, bijna niet op gereden, wel lekker getroeteld,heerlijk is dat!

Lindsjah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:40

Ik vind rijden een extraatje als je een paardje verzorgd.
Er zijn nog zoveel andere dingen die je met een verzorgpaardje kan doen!

Sjeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 15:25

Wat maakt het nou weer uit dat je niet kan rijden? Ik heb ook een soort verzorgpony als ik bij mn vriendin kom te logeren, en daar ga ik toch ook niet op rijden? Oke, als het baasje het gaat aanbieden dan wel, maar wees blij dat je tenminste er voor mag zorgen! de meeste paardengekken willen ook een verzorgpony en die krijgen dat niet voor elkaar, en kijk wat jij nu hebt een verzorgpony! Dus wees blij dat je ervoor mag zorgen! *LOL*

Nathalietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 15:51

ik heb nu Pretty er niet meer is, nog 2 verzorg shetjes, waar ik dus niet op kan rijden. Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk zou vinden ze te verzorgen, het is toch ook hartstikke leuk om lekker te poetsen en te wandelen? Ik vind het onzin dat paardjes alleen leuk zijn als je er maar op kunt rijden..

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 17:02

Jah, ik was ook best wel pissig toen ze dat zei, maar verder kan ik het wel met dr vinden.. zij heb nu der arm gebroken, mag er over een paar weken weer vanaf (gips) en ik mag een keer op haar paard rijden dus dat is wel leuk, maar het moet niet per see van mij omdat ik toch ook op de manege rijd...

DarwinLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 18:06

Het gaat tOgh nii alleen maar Om het rijden (blijkbaar wel bij sOmmige mensen ) maarja.. bij mij niet hoOr.. J kan tOgh oOk andere dingen met J paardje dOen Of nii dan??

Yooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 18:21

het is wat je het belangrijkste vind.. Als je liever rijd dan kan ik het me voorstellen..Maar als je het leuk vind om gewoon wat met je paardje wil tutten is dat toch ook goed Lachen

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 18:52

Dat moet je toch zelf weten.... Als jij het niet belangrijk vind om te rijden maakt het niks uit toch? Knipoog

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 20:34

ik vind rijden wel belangrijk, maar niet het belankrijkSTE duzzem.. rijden doe ik lekker op de manege!! en tuttelen enzo met Patty!!

Lisanne_Kees

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 07:16

Wat maakt het uit dat je er niet op mag rijden?
Je kan er zoveel andere leuke dingen mee doen!
Wandelen, vrij springen...noem maar op Knipoog
Nog heel erg veel plezier met je verzorg pony! *LOL*

Flins

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 07:47

Het woord zegt het al verzorgpony. Niks aan te doen.
En er zijn altijd nog leuke dingen waar je er niet voor op hoeft te zitten !

Lisanne_Kees schreef:
Je kan er zoveel andere leuke dingen mee doen!
Wandelen, vrij springen...noem maar op Knipoog

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:18

dat maakt togh niks uit...
als je er er togh leuke dingen mee kan doen...
als het niet zo is dat je een verzorgpony hebt waarbij je alleen mag voeren en uitmesten ofzo...
het is togh een verzorgpony geen bijrijdpony...
als je er ook mee kan knuffelen en wandelen enzo...

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:48

Kijk, rijden is helemaal gaaf enzo, maar als dat niet kan of mag, neem je dat voor lief en ga je uren knuffelen en poetsen enzo. Op sammy reed ik ook niet altijd, maar toch was ik soms 4 uur bij hem, alleen maar wandelen poetsen en knuffelen, en dat was ook heel erg leuk. Beetje stomme opmerking van dat meisje, maarja, zoveel mensen.. Clown

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 11:10

Tong uitsteken Tong uitsteken Hihi, ben het echt nog steeds met jullie eens (was is al voordat ik dit topic opende maargoed)

maar vrijspringen gaat denk ik niet meer, ze is al 25, beetje oud... longeren vindt ze al niets, en dan wel vrijspringen?? denk niet dat dat gaat lukken hr!

Kuzz ilse

aliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 22:30

vind dat je een kei schattig verzorgpony tje hebt...
egt een schatje vind ik hem... *LOL*
wat maakt t uit of je kan rijden of niet als je zoiets ziet staan maakt het al niet meer uit..
ohhh vind hem egt toedie... Lovers