Komen jullie ook altijd zo vies terug?

Moderators: Neonlight, Sica, balance

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 17:22

als de bak nat is kom ik idd erg vies terug Vork
zit namenlijk nogal dicht bij de grond he Haha!

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 17:46

Jij wel jah Knipoog

Helen88

Berichten: 1026
Geregistreerd: 17-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 18:30

Ik kom ook altijd vies terug! Heel vaak zwarte vegen in mijn gezicht (vraag me niet hoe die daar komen Verward Haha! ) en mijn broek en chaps onder de modderspatten.
Maar thuis kleed ik me gewoon weer om dus dat is eigenlijk geen probleem, wasmachines bestaan niet voor niets! Knipoog

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 18:37

Nee ik kom nooit schoon terug, het is me in ieder geval nog nooit gelukt..

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 18:54

ik had het er nog vandaag over...altijd ben ik vies!!

hoe doen de kakkers dat?
knuffelen die niet met hun paard met slijmerig speeksel in de mondhoeken?

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 18:55

ik kom altijd met van die zwarte handen thuis..en soms van die vegen in mn gezicht..hihi
en dat voelt zo heel raar aan vind ik

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 19:56

Ja ik kom ook altijd vies thuis. Als je schoon thuis komt van de paarden is dat geen goed teken Knipoog.

Arabesk

Berichten: 28681
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 20:55

Ja ik ben ook altijd vies. Ik mag niet meer met vieze schoenen in de auto rijden van me vriend, dus altijd een paar mee om mee auto te rijden en een paar voor in de stal. Lachen

Ik heb een heel systeem voor het beperken van de hoeveelheid was. Als ik de eerste keer schone kleren aan heb naar school, kleed ik me daar om en ga naar de paarden in paardrij kleren. De dag erna doe ik mijn gewone kleren nog een keer aan en ga dan zonder me om te kleden naar de paarden. Ik deed die kleren tóch al in de was, ga niet 3 dagen in hetzelfde lopen. De dag erna weer nieuwe kleren + omkleden in inmiddels 1x gebruikte paardrijkleding. etc

Ik rij ook gewoon met spijkerbroek dus......

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 20:57

Ik ben ook altijd vies na het rijden Lachen Ga altijd lekker tegen mn paardje aanhangen, en hij kwijlt me helemaal onder Lovers Haha! en natuurlijk mn vieze handen, die veeg ik ook af aan m'n broek Haha!

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:05

Ik ben ook altijd zo vies als ik naar mijn pony's ben geweest of paard heb gereden. Ik ga ook regelmatig samen met Pril85 (haar pony's staan bij die van mij) en zij is wel altijd nog schoon. Lachen Dat zei ik laatst nog tegen haar.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:43

Ik stink niet als ik bij mijn paardje ben geweest... Ik vind dat lekker ruiken Haha! Wie het niet met me eens is, moet niet bij me in de buurt gaan zitten...
*mmm zou dat de reden zijn dat ik altijd alleen op de bank zit Verward *

Loena

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:06

Ik kan geen 5 minuten schoon blijven bij de paarden... dat gaat gewoon niet.. soms probeer ik het maar nee..
op mijn vorige stal stond een meisje, die liep dan in een spierwit shirt.. en zij bleef wel schoon.. Ik snap er niks van..wat zij ook deed..rijden.. naast haar paard stappen etc

Nou moet ik wel zeggen dat ik zo'n soort paard heb die gewoon haar neus in je broek snuit.. Clown

Wat ook zo erg is, er achter komen dat van het poetsen en zweten je neus of gewoon heel je gezicht zwart is, daarna met een groepje mensen hebt staan praten die dat gewoon niet even aan je zeggen.. Haha!

Tancreda4

Berichten: 24209
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:17

Hier hetzelfde!
Probeer ik wat schoon te blijven omdat ik nog buiten ga rijden en fotos wil laten maken, maar het lukt echt nooit!
5 minuten op stal, en Ingrid heeft de ranzige vegen al overal en nergens zitten *LOL*

Vieze pony om te poetsen? Dan is het niet gek als er op een gegeven moment een schone pony staat, en ik echt mega smerig ben en de vegen in mijn gezicht zitten Bloos Clown

Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 00:08

haha ik heb het ook! Lachen mijn nagels zijn altijd het ergste.. helemaal zwart!! ik knip nu maar gewoon mn nagels kort, omdat ze anders zooo smerig worden.. en dan mn kleding.. na paar minuten.. zijn ze weer vies Lachen Scheve mond

Coentjuh

Berichten: 9874
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 00:20

Ooo echt altijd vreselijk! Bloos!

Me hoofd met mesten/rijden dan... knalrood onderhand haha helemaal bezweet pff echt vreselijk!

Is het zomer, loop ik in me topje (of T-shirt) dan is het echt heel errugg! Me armen pikzwart, en stro gewoon OVERAL!!! *LOL*

tsja me nagels, dat valt dan nog wel mee vergeleken met die andere dingen!

Arabesk

Berichten: 28681
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 09:46

Kom je aan bij de paarden: "he sasja (hond), knuffel, vieze poot" Daar begint het al mee. Uitmesten zonder vies te worden is me ook nog nooit gelukt.

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:02

M'n mouwen van m'n jas of trui worden altijd vies, ze schuimt vaak en dat smeert ze da af aan mij Haha!

Arvensis

Berichten: 2304
Geregistreerd: 21-06-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:26

Ik kom nooit schoon thuis, je kunt tenminste zien dat ik gewerkt heb met paarden Haha!
soms is het zo erg dat ik me doodschaam wanneer ik van mijn verzorgpaarden naar huis fiets Bloos
ma ach.. went vanzelf Tong uitsteken

Rayorgy
Berichten: 380
Geregistreerd: 23-08-04
Woonplaats: Santpoort-noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:04

Moeilijk om schoon thuis te komen Haha! Bij ons is meestal de grond heel waterig en de enige manier om schoon te blijven is door op je paard te zitten, terwijl ik meestal gezellig aan het mee rennen bent (dat vind hij iets leuker)

lady54
Berichten: 151
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Bladel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 01:49

ik kan niet schoon terug komen..maar dat heb ik niet allen bij de paarden Schijnheilig

(als ik ga stappen kom ik terug met kleren die doorweekt zijn van drank, vrienden die het leuk vinden om elkaar te overgieten , en ik doe net zo hard mee Schijnheilig Haha! )

maar ik schoon terug komen , nooit

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 10:29

meestalvies, want na het hoevenkrabben dan veeg ik mn handen vaak automatisch af aan mn broek Haha! (en nee, ik gebruik echt een hoevenkrabber hoor Haha!).
Heel af en toe kom ik schoon thuis, maar dat is wel heel bijzoder hoor

Wat wil je ook, als je na het rijden afstapt en ze besmeurd je even lekker met haar kwijlsmoeltje Tong uitsteken

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 10:30

En dan heb je nog een grote vieze harige berner senner die het zeer leuk vind om tegen je op te springen met z'n blubbervacht Rolleyes

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 18:38

Meestal wel vies ja...
Aan het eind van de week heb ik amper kleding meer om aan te doen omdat alles vies is Scheve mond

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 00:25

Ik ben altijd smerig....
En toch wordt ik in mijn paardenkleren vaker nagefloten dan in mijn normale kleren... Verward

Ik snap er niks van, ik zou echt bij mezelf uit de buurt blijven tot ik gedoucht was Tong uitsteken

Mandyy

Berichten: 30596
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 12:11

ik was vandaag uit school even geweest bij de pony's met nieuwe trui, broek en jas en ben niet smerig geworden maar normaal wel altijd