Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, 2 x ervan door gegaan dat wel maar had wel beetje controle. We gingen kleine sprong maken. Hartstikke leuk allemaal maar hij gaat echt te keer naar de balken die toen op de grond lagen. Afstand maken was ook echt super moeilijk. Tja toen ging het mis. Ik wou afwenden en hij schrok? En toen lag ik in het zand. Met me rug op het zand geklapt. Heel stom, want ik heb/had daar een blessure. Rustig gaan draven op mijn eigen tempo. Ondertussen waren de balken verhoogd en ging het wel weer goed dus sprongetje gewaagd, ging compleet mis. Hij racede er over. Goed afgesloten met uitleg en galop in de longeer bak!
tja dan maar zonder hè! Nu wel spierpijn maar zeker waard!
, uiteindelijk zover gekomen dat we in galop gingen (ik per ongeluk hihi) maar dat ging ook super! Sammiex2000 schreef:Wat ontzettend jammer! Waarom was de andere manege niet leuk?
en hoe ik reed kreeg ik hem er dus niet achter vandaan, balen, andere keer beter! Valentino is nu wel mijn favoriet waar ik heb op gereden.
Fijn dat het zo goed ging op Mr. TJ!
Suzywuzy schreef:Vreselijk nieuws!! Snickers is weg, op hol geslagen en weggerend.![]()
https://www.rtvnunspeet.nl/8265-pony-sn ... -buitenrit
. Ik ben blij dat het klaar is, het was voor mij meer een last omheen te gaan dan een lust. Hopelijk vind ik nog iets leuk!