Goede en goedkope rijlaarzen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 07:06

Eefiehorses schreef:
Laulitz schreef:
Ik heb zelf kunstleren laarzen van de EJ, heb ze inmiddels al een jaar of 7 en bij toch regelmatig gebruik blijven ze nog netjes. Van scheuren merk ik nog niks, dus 'kunstleer scheurt' gaat toch niet helemaal op hoor. Daarnaast zijn ze niet van leren te onderscheiden...

Van QHP toevallig?

Nee, die ik heb zijn gewoon van EJ huismerk. Ik heb juist even op de website gekeken en ik zie dat ze er niet meer op staan. Jammer...

Laulitz

Re: Goede en goedkope rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 12:48

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 12:59

ik heb voor mijn dochter de leren laarzen van Bento, zijn van super kwaliteit en heb er in een jaar tijd misschien 1 of 2 keer een spons overheen gehaald en nog in absolute nieuwstaat. Zijn officieel €99 maar al ruim een jaar afgeprijsd voor €75. ook nog in 2 kuitseries te verkrijgen. Mijn dochter van 5 (maat 30) rijd daar heel prettig mee rond.

Afbeelding

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 15:25

Ts: mocht je toch aan leer willen, ik heb zelf ook getwijfeld of ik leren laarzen wel kon onderhouden.
Ik heb van die doekjes gekocht bij de action. Soort van 'make-up-doekjes', maar dan speciaal voor leer. Elke week of elke 2 weken haal ik even zo'n doekje over mijn laarzen en na 1,5 jaar heb ik mijn laarzen toch maar een keertje ingevet. Verder doe ik er niets mee. Laarzen zien er super mooi uit.

Op zon manier valt het dus heel erg mee hoeveel werk je aan je laarzen hebt.

Eefiehorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-19 19:28

mirriezz schreef:
Ts: mocht je toch aan leer willen, ik heb zelf ook getwijfeld of ik leren laarzen wel kon onderhouden.
Ik heb van die doekjes gekocht bij de action. Soort van 'make-up-doekjes', maar dan speciaal voor leer. Elke week of elke 2 weken haal ik even zo'n doekje over mijn laarzen en na 1,5 jaar heb ik mijn laarzen toch maar een keertje ingevet. Verder doe ik er niets mee. Laarzen zien er super mooi uit.

Op zon manier valt het dus heel erg mee hoeveel werk je aan je laarzen hebt.

Bedankt voor de tips. Ik had nu laarzen met een deel leer en een deel synthetisch van Kramer en Harry's Horse online besteld, maar helaas ook weer moeten retourneren. Ze zitten allebei niet lekker bij de achillespees of daar waar het kreukelt als je je voet buigt. Mijn grietje is ook nogal kritisch in hoe ze er uitzien. Het moeten vooral geen rubberlaarzen lijken, maar net als die van haar vriendinnen op de manege. Dus we gaan nu naar EJ om de Barato Barland daar te passen. En dan gaan we die leerdoekjes zeker halen ;)

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 19:34

qhp birgit is echt fantastisch. wil binnekort mijn derde paar gaan halen erbij voor het springen. heb er zo’n 2 jaar fanatiek (lees:bijna elke dag) mee gereden en nooit echt onderhouden, en enkel ongv eens in de drie maand een doekje erover gehaald om m oppervlakkig schoon te houden.

nu is de binnenvoering licht aan het slijten en zijn ze toe aan vervanging, (toch kan ik er nog prima mee rijden, voel niet eens iets van de voering) maar doe zo’n twee jaar met elk paar zonder echte verzorging.

Eefiehorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-19 19:53

Trui schreef:
qhp birgit is echt fantastisch. wil binnekort mijn derde paar gaan halen erbij voor het springen. heb er zo’n 2 jaar fanatiek (lees:bijna elke dag) mee gereden en nooit echt onderhouden, en enkel ongv eens in de drie maand een doekje erover gehaald om m oppervlakkig schoon te houden.

nu is de binnenvoering licht aan het slijten en zijn ze toe aan vervanging, (toch kan ik er nog prima mee rijden, voel niet eens iets van de voering) maar doe zo’n twee jaar met elk paar zonder echte verzorging.

Goed te horen! Die vond mijn dochter ook heel mooi inderdaad. Dat is ook zeker een optie.

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 19:55

Kinderen groeien nog en ook hun voeten.
Dan is het wel logisch dat je naar een goedkopere laarzen gaat kijken