Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Joolien schreef:Idd niet alleen maar uitkiezen omdat je m mooi vind he. Kijk vooral of je je fijn voelt bij hem.
En mocht je m kopen, dan vooral laten keuren, en ook al zegt de eigenaar dat het niet nodig is, regel 1: ga nooit blind af op wat de verkoper zegt. Nooit, hoe lief of leuk de verkoper ook is.
RiverHunter schreef:Ja dat vind ik zo lastig want dan ben ik bang dat het overkomt alsof je ze niet vertrouwt enzo en ik ben dan bang dat ik mensen beledig haha. Maar ik snap wel dat het heel belangrijk is
RiverHunter schreef:Joolien schreef:Idd niet alleen maar uitkiezen omdat je m mooi vind he. Kijk vooral of je je fijn voelt bij hem.
En mocht je m kopen, dan vooral laten keuren, en ook al zegt de eigenaar dat het niet nodig is, regel 1: ga nooit blind af op wat de verkoper zegt. Nooit, hoe lief of leuk de verkoper ook is.
Ja dat vind ik zo lastig want dan ben ik bang dat het overkomt alsof je ze niet vertrouwt enzo en ik ben dan bang dat ik mensen beledig haha. Maar ik snap wel dat het heel belangrijk is
Rex_Rolfo schreef:RiverHunter schreef:Ja dat vind ik zo lastig want dan ben ik bang dat het overkomt alsof je ze niet vertrouwt enzo en ik ben dan bang dat ik mensen beledig haha. Maar ik snap wel dat het heel belangrijk is
Als mensen doen alsof ze beledigd zijn als je een paard door wilt laten keuren hebben ze iets te verbergen! Een klinische keuring is heel gebruikelijk.
Ook laten keuren door een dierenarts die je zelf uit hebt gekozen, niet de DA van de verkoper.
Ik hoop voor je dat het doorgaat en dat je er een super paardje aan hebt.
rainbow8 schreef:Mijn appie heb ik ook gekocht zonder keuring of 5-paneltest.. De verkoper ging helemaal uit z'n panty toen ik daar over begon.. Heb er absoluut geen spijt van dat ik haar toen toch gekocht heb, maar koop nooit meer een paard zonder test..
Haar staart Was een hangend zooitje pluis.. Ze krijgt nu sinds 2 jaar elka dag biotine en af en toe cowboy magic detangler door haar haar heen en sinds een jaar is haar staart eindelijk dikker en veel langer.. Haar staart kwam nooit verder dan de hak en het hangt nu onder haar kogel.. Dus het kan wel degelijk..
Ze is m'n eerste paard, maar heb zelden een betrouwbaarder paard gezien.. Ze heeft poedersuiker (lees: humor), maar is absoluut nooit gemeen..