Hier ben ik met mijn BWP merrie!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar dat overleef ik wel, hopelijk
soms moet hij er echt een nachtje over slapen, dan gaat iets de ene dag niet, en de volgende dag perfect
man, wat ben ik vaak gelanceerd geweest
hij kon van een ontspannen stap opeens hoofd naar beneden, draai rond zn as en bokken, zo hoog bokken! probeer dan als 6 jarig ukkie maar eens te blijven zitten
ik geloof dat ik bij de eerste keer dat ik erop ging (hij was een verrassing dus wist ook van niks, opeens stond ie aan de voordeur) binnen de 5 min er naast lag, mijn allereerste salto
maar heb al die tijd doorgezet, en kijk nu eens
we kwamen wat te dicht waardoor heilig hart twijfelde, maar toch sprong, ikke vliegles gehad
ik viel op mijn rug, daarna op mijn kont, vraag niet hoe
op dat filmpje hoorde je mij nog heel trots schreeuwen “ ik leef nog!”
en ondanks dat we geen omheining rond de bak hebben, bleef dat maffe beest rondjes draven op de hoefslag, zo’n 5 minuten lang, daarna ging ze naar stap en naar de stal
ben haar geen ophalen en nog een laag sprongetje gemaakt voor het vertrouwen, met mijn oude cap welliswaar. De nieuwe is al besteld, want ik ga dus écht niet met een cap rijden waarvan ik niet weet of hij nog wel 100% veilig is, ook niet omdat ik altijd de eerste ben die op het jonge grut moet, omdat ik het minst weeg.
Mijn paard heeft die tijd ook stilgestaan en we hebben een bit om uit te testen te leen dus ben benieuwd hoe het gaat. Als het goed gaat doe ik straks nog wel een update
) heeft ze er geen last van, en het is aangeboren dus ze weet ook niet anders. zodra er vuil of vliegen in komen begint het te etteren en ziet ze niks meer, dus vliegenmasker is de ideale uitkomst