Lol, even geen betere foto bij de hand
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar dan wel een mooie volle bos. Ik vind lange manen tot de knie waarbij de laatste 10 cm van die zielige sprietjes zijn niet mooi, dan liever wat korter en voller. 
Nies_ schreef:EmptyWords schreef:Sportcoupe. Bij alles. Friezen, haflingers.... overal sportcoupe
Dit is het enige juiste antwoord.

anjali schreef:Die manen zitten er niet voor niets aan.Geeft warmte in de winter en bescherming tegen insecten in de zomer.En als je showfoto's van paarden ziet,dan zijn die vrijwel altijd met lange manen,omdat dat veel mooier en natuurlijker staat.Er zijn wel paarden die van zichzelf heel weinig manengroei hebben,die kun je dan wel wat bijknippen,maar trekken dat zou ik nooit doen.
Captain schreef:Lange manen, absoluut!Maar dan wel een mooie volle bos. Ik vind lange manen tot de knie waarbij de laatste 10 cm van die zielige sprietjes zijn niet mooi, dan liever wat korter en voller.
Nies_ schreef:
Dit is het enige juiste antwoord.
Welnee!
Een sportcoupe zou deze clydesdale merrie absoluut niet staan.![]()
[ [url=m/9zlRIz.jpg]Afbeelding[/url] ]
anjali schreef:Lange manen zitten er wel degelijk voor niets aanDie manen zitten er niet voor niets aan.Geeft warmte in de winter en bescherming tegen insecten in de zomer.En als je showfoto's van paarden ziet,dan zijn die vrijwel altijd met lange manen,omdat dat veel mooier en natuurlijker staat.Er zijn wel paarden die van zichzelf heel weinig manengroei hebben,die kun je dan wel wat bijknippen,maar trekken dat zou ik nooit doen.