En ga nou niet zeggen dat ik te groot ben want ik ben 1,76 en het kan prima !!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Napie schreef:Ik zal het kort proberen te houden. Pas geleden liep ik in het bos toen er ineens een zwart paard op mij af kwam rennen. Met zadel en hoofdstel maar geen ruiter. Ik stak mijn handen in de lucht en riep hoooo, hij stopte onmiddelijk. Hij was bang. Briesde en stijgerde. Ik legde mijn hand op zijn voorhoofd en hij werd al snel rustig.
Ik besloot op te stijgen en op zoek te gaan naar de eigenaar. Na een kilometer of twee zag ik een man op mij afkomen met een rijbroek en een zweepje. De modderplekken op de broek lieten mijn zien dat dit waarschijnlijk te onfortijnlijke eigenaar moest zijn die van het paard was afgeworpen. Ik liep met hem mee terug naar zijn stal. Hij vertelde me dat er niks was te beginnen met het paard en na dit incident het besluit vast stond: hij moest naar de slacht. O nee, zei ik, geef me alstublieft een kans om met hem te werken. Hij gaf me 1 maand. Elke dag kwam ik. Als ik het erf op kwam hinnikte Black Beauty (want zo heette hij) al naar mij. Uren galopeerde we over het strand. Aan het einde van de maand keam de man naar mij toe. Hij moest een beslissing maken. Het paard had 1 kans. Als hij niet de week later de wereldkampioenschappen zou winnen dan ging hij alsnog naar de slacht. Ik kon nauwelijks springen maar Black (zo noemde ik hem) zweefde over elke hindernis. We schreven ons in en namen de gok. En wat denk je? Gewonnen! Black is nu van mij. Ik ben zo trots.
pinkie87 schreef:owww heb zo veel blunders![]()
toen mijn pony net beleerd was en ik er voor het eerst op ging en punt van galoperen kwam.. heb ik wel geteld een halve bak er opblijven zitten toen gleed ik er vanafEn ze stond echt stil van eh waar ga jij nu heen.
Of achter mijn papa aan die op de fiets was en er een gele stip op de weg stond en ik er opeens naast stond op beide benen!!
laatst paard gereden op stal gezet deken vergetenstalgenoot stuurt mijn berichtje waar ik je deken. ik ehm volgens mijn op de poetsplaats
altijd fijn zulke stalgenootjes die opletten.
Of staldeur niet goed dicht doen en 2tellen je omdraaien en opeens je paard in een volle galop naar het land ziet rennen![]()
Moet ik nog door gaan