Laat je innerlijke penny erop los branden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Re: Laat je innerlijke penny erop los branden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 09:20

Uhmm leuk hoor al die mensen die grand prix doen, maar ik rij de volgende keer mee met de olympische spelen op mijn Shetlander :evaw:
En ga nou niet zeggen dat ik te groot ben want ik ben 1,76 en het kan prima !!!

GoldenWings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-18 09:37

Mijn Arabier heet Sparkeling Sunshine en we doen mee aan ZZZ dressuur op de Olympische spelen.
Afbeelding
Dit is hem. En al zijn stront en scheten ruiken naar glitterende aardbeien-frambozen geurspray! We zijn ook suuuupergoed in alle andere disciplines hoor! Hij kan ook in een kleine shet veranderen en omdat ik dat geheim alleen weet doet hij dat alleen voor mij! Ik rijd ook op hem naar school en als ik daar ben dan vlucht hij snel naar Amerika om daar in het wilde westen met zijn vriendjes te spelen. Om kwartna 3 komt hij mij terug oppikken van school en we nemen dan natuurlijk een geheime route door een magisch bos met andere wilde paarden en rijden dan een geweldige buitenrit! Mijn huiswerk hoef ik nooit te doen want als ik hem groentesoep voer dan kan hij direct mijn huiswerk maken!

Starship

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 00:16

Mijn grootste blunder is waarschijnlijk dat ik dacht dat mijn verzorgpaard in de paddock stond, maar in werkelijkheid, net niet. Dus ik wil het hek dicht doen maar dan... Oeps, paard weg, in galop naar het stuk land wat uiteraard niet van de pensioneigenaar is.
Sja, dan gaat je paardje van 23 toch opeens best nog wel hard

Niet dat ik snel kan en nooit over m'n eigen voeten heen struikel of zo, maar goed

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 00:24

Allereerste les, draven ging super goed (dacht ik zelf) en ik mocht gaan galopperen. Ja, toen zat ik niet meer in het zadel maar in zijn nek :+ paard was wel zo lief om te stoppen.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 00:55

Napie schreef:
Ik zal het kort proberen te houden. Pas geleden liep ik in het bos toen er ineens een zwart paard op mij af kwam rennen. Met zadel en hoofdstel maar geen ruiter. Ik stak mijn handen in de lucht en riep hoooo, hij stopte onmiddelijk. Hij was bang. Briesde en stijgerde. Ik legde mijn hand op zijn voorhoofd en hij werd al snel rustig.
Ik besloot op te stijgen en op zoek te gaan naar de eigenaar. Na een kilometer of twee zag ik een man op mij afkomen met een rijbroek en een zweepje. De modderplekken op de broek lieten mijn zien dat dit waarschijnlijk te onfortijnlijke eigenaar moest zijn die van het paard was afgeworpen. Ik liep met hem mee terug naar zijn stal. Hij vertelde me dat er niks was te beginnen met het paard en na dit incident het besluit vast stond: hij moest naar de slacht. O nee, zei ik, geef me alstublieft een kans om met hem te werken. Hij gaf me 1 maand. Elke dag kwam ik. Als ik het erf op kwam hinnikte Black Beauty (want zo heette hij) al naar mij. Uren galopeerde we over het strand. Aan het einde van de maand keam de man naar mij toe. Hij moest een beslissing maken. Het paard had 1 kans. Als hij niet de week later de wereldkampioenschappen zou winnen dan ging hij alsnog naar de slacht. Ik kon nauwelijks springen maar Black (zo noemde ik hem) zweefde over elke hindernis. We schreven ons in en namen de gok. En wat denk je? Gewonnen! Black is nu van mij. Ik ben zo trots.

Dit gebeurt ook echt in iédere zoetsappige paardenfilm :')

Mijn pennydroom vroeger was dat ik 'als ik groot was' een mooie Fries wilde met van die lange krullende manen en grote sokken enzo.. Stiekem is dat nog steeds m'n droom :))

sssimonekool

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 20:46

[/quote]
Mijn pennydroom vroeger was dat ik 'als ik groot was' een mooie Fries wilde met van die lange krullende manen en grote sokken enzo.. Stiekem is dat nog steeds m'n droom :))[/quote]
Ja dit was ook altijd mijn droom, stiekem nu nog steeds <3

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 21:05

Aals mijn schetlander 6 jaar is is hij eindelijk een paard dan is hij groot genoeg om erop te rijden!!! Nu is hij nog maar een pony helaas!!! Maar ik ben maar 1,76 dus het kan wel!!

x_naom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 21:20

Nou ik was aan het fietsen net buiten mijn wijk en toen zag ik een pony in de wei staan en die werd echt super erg mishandeld want er was geen eten! Dus toen wilde ik hem wat snoepjes geven en wat grasjes maar hij durfde niet te komen en dat vond ik heel zielig. Toen heb ik gewacht tot hij naar mij toe kwam en deed ik hem mijn super coole roze penny halster om. Hij was echt gelijk rustig!!!! Ik heb ook nog op hem gereden met alleen het halster. Nu ga ik elke dag naar hem toe om hem te voeren en te rijden en van mijn ouders krijg ik een hoofdstel en zadel zodat ik mee kan doen aan wedstrijden. We worden echt super goed samen! *\o/*

GoldenWings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-18 20:25

Ik heb mijn Arabier in een schuurtje in het bos gezet omdat mijn ouders het natuurlijk niet mogen weten. Als mijn paard ziek is maal ik kruiden fijn en was ze in het magisch riviertje. Mijn paard hoeft niet naar de hoefsmid want ik heb glitterend roze hoevenlak die ervoor zorgt dat de groei van de hoeven stopt.

ElsieC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 21:37

Het ergste vanal is dat ik vroeger zo'n goudeerlijk kind was dat ik in al die verhaaltjes trapte -O-
Laatst bijgewerkt door ElsieC op 14-04-18 21:41, in het totaal 2 keer bewerkt

GoldenWings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-18 21:39

ElsieC schreef:
Het ergste vanal is dat ik vroeger zo'n goudeerlijk kind was dat ik in al die verhaaltjes trapte -O-

_/-\o_ :')

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 21:46

owww heb zo veel blunders :')

toen mijn pony net beleerd was en ik er voor het eerst op ging en punt van galoperen kwam.. heb ik wel geteld een halve bak er opblijven zitten toen gleed ik er vanaf :D En ze stond echt stil van eh waar ga jij nu heen.

Of achter mijn papa aan die op de fiets was en er een gele stip op de weg stond en ik er opeens naast stond op beide benen!!

laatst paard gereden op stal gezet deken vergeten :') stalgenoot stuurt mijn berichtje waar ik je deken. ik ehm volgens mijn op de poetsplaats :o altijd fijn zulke stalgenootjes die opletten.

Of staldeur niet goed dicht doen en 2tellen je omdraaien en opeens je paard in een volle galop naar het land ziet rennen :')

Moet ik nog door gaan :D

GoldenWings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-18 21:49

pinkie87 schreef:
owww heb zo veel blunders :')

toen mijn pony net beleerd was en ik er voor het eerst op ging en punt van galoperen kwam.. heb ik wel geteld een halve bak er opblijven zitten toen gleed ik er vanaf :D En ze stond echt stil van eh waar ga jij nu heen.

Of achter mijn papa aan die op de fiets was en er een gele stip op de weg stond en ik er opeens naast stond op beide benen!!

laatst paard gereden op stal gezet deken vergeten :') stalgenoot stuurt mijn berichtje waar ik je deken. ik ehm volgens mijn op de poetsplaats :o altijd fijn zulke stalgenootjes die opletten.

Of staldeur niet goed dicht doen en 2tellen je omdraaien en opeens je paard in een volle galop naar het land ziet rennen :')

Moet ik nog door gaan :D

:j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 21:56

Haha dan moet ik nog even na denken.

ow wilde hengst temmen *zoekt foto*
hij was onsnapt en was het er niet me eens dat ie terug naar zijn mam moest
Afbeelding

antwoord van mama
Afbeelding

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 08:31

Van de week op kamp, uiteraard met eigen paard,

Komt er iemand op me af, hoe heet jouw pony?

Ik; het is een paard
Meisje; het is een pony want hij is nog maar vij jaar!

Gewoon. Laten. Doen. Dank. Je. Wel. Autisme. Dat. Ik. Die. Kleine. Niet. Alles. De. Les. Gespeld. Hrb.

Pleun02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 17:02

Vorige week zaterdag kwam er om half negen s'ochtends een meisje van een jaar of 10 de stal waar ik onbetaald werk binnenlopen. Roze vest, roze sokken, roze cap, roze bodyprotector, roze zweep en een enooorme poestkist. Nou zijn er bij ons op stal best wel wat 'slechte' penny's dus ik voelde de bui al aankomen }> Maar nee, het viel reuze mee! Meisje is een schat en heeft de hele dag meegeholpen op stal zonder maar één keer te klagen. Ik was helemaal blij verrast :')
Gister was ze er weer en mocht ze meerijden in de les omdat ze zo goed helpt.

Ondanks dat er heel veel slechte penny's zijn zijn er ook heel veel goede penny's heb ik geleerd :j

Vroeger was ik ook echt een penny en geloofde ik dat met zweep rijden mishandeling was en een paard aan de teugel vragen ook.
How times have changed :j /3

Daarbij waren mijn penny dromen dus al de bovenstaande 'verhalen' en was mijn grootste penny droom een bonte pony krijgen :D