lol, om heel eerlijk te zijn, de tekst in het OP heeft een erg hoog pennygehalte op zich zelf staand al..
zoals iemand al aangaf, je hebt positieve penny's, negatieve penny's en iets dat er tussenin zit..
voor mijn gevoel is TS de laatste categorie.
Citaat:
Ze was donkerbruin en had mooie zwarte manen. Toen ik met mijn nieuwe spulletjes haar wou verwennen
kleur/uiterlijk doet er blijkbaar toe.. verwennen met nieuwe spulletjes (trutten en speciale borstelsetjes?)
Citaat:
Toen ik op mijn verzorgpaard reed, was ze erg gestrest. Wat wil je dan ook nadat er twee onbekende meiden in je stal je manen wouden afknippen!
een paard wordt echt niet gestrest omdat er haren geknipt worden natuurlijk.. dat is omdat er uitgebreid geruziet is voor zijn neus.. daar deed je natuurlijk even hard aan mee.
Waarom is het tot je schrik als er een paar meisjes staan te kijken naar het rijden in de bak?
ook t 'mijn paard'..
en het jezelf best wel een beetje boven meiden stellen die waarschijnlijk van toeten noch blazen weten maar een verzorgpony zouden willen hebben, doet erg penny aan..
lol en om heel eerlijk te zijn, hoevaak heb je dan je zweepje gebruikt op een paard dat volgens jou al zeer fris en voorwaards is?
die meisjes waren type onwetende penny, die wel penny's gelezen hebben en bianca boekjes maar geen ervaring hebben op welk gebied dan ook.. stokje en bittreker vind ik aparte benamingen voor iemand die niets weet van paarden.. Juist omdat stokje een term is dat veel mensen die wel met paarden te maken hebben gebruiken.. mensen die er niets van weten noemen het een zweep.. zelfs kinderen weten wat een zweep is.. ook de term bittentrekker, is juist een term die mensne die wel rijden maar van de penny zijn gebruiken voor een martingaal, daar komen mensen van buiten t wereldje helemaal niet op.. die zullen met iets komen als 'waarom zit zijn hoofd vast aan dat ding onder het zadel door'.
ts is weer type penny die het andere type neersabelt zodat ze zelf als 'serieuze ruiter' overkomt.
er zullen best meiden hebben rondgehangen in die stal, of zelfs aan dat paard gezeten hebben.. maar heb hier ook best een pennyfantasieverhaal gevoel bij (alsof het wat opgeklopt en ingekleurd moest worden om geslikt te worden)

Over het 17 12 verhaal..
ik geloof wel dat er eerst iets anders gestaan heeft rofl.. anders past t niet bij het OP..
Immers zelfs een klein kind van 6 herkent een 12 jarige als kind en zal t nooit mevrouw noemen.
Als de kinderen dusdanig jong waren dat ze een 12 jarige niet herkennen als kind en mevrouw noemen.. dan had ts de schaar moeten afpakken en hun moeder even moeten roepen