Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
immanuela29 schreef:Wat het ook gewoon is, ik vind het niet eerlijk naar het paard toe. Ik weet dat ie er dan al niet meer is. Maar toch. Ik zal niet snappen dat je er zo snel al overgaat naar een ander. En ik snap wel dat het kan helpen met het rouwen. Maar mensen buiten de paardenwereld kunnen het zo zien; 'oh dat meisje, haar paard is net dood, oh maar ze heeft al een nieuwe. Niks aan de hand. Gaat alleen om het rijden, en niet om het dier.' Ik weet dat dit niet is hoe ze het eruit willen laten zien.
P.S. als je al een nieuw paard hebt, vóórdat je je andere paard kwijtraakt, dan is het een heel ander verhaal.
@minikatje nope.
khirshanta schreef:Je berichten komen eerlijk gezegd best een beetje over alsof je verwacht dat anderen erin mee gaan.
Nu je je openingspost voor de derde keer hebt aangepast komt het al een heel stuk minder respectloos over. Dat vind ik overigens heel netjes!
Ik probeer mijn mening duidelijk te maken. Ik probeer niemand te kwetsen hiermee hoor!
Ik Ben nog wel benieuwd hoe anderen hierin staan

immanuela29 schreef:Wat het ook gewoon is, ik vind het niet eerlijk naar het paard toe. Ik weet dat ie er dan al niet meer is. Maar toch. Ik zal niet snappen dat je er zo snel al overgaat naar een ander. En ik snap wel dat het kan helpen met het rouwen. Maar mensen buiten de paardenwereld kunnen het zo zien; 'oh dat meisje, haar paard is net dood, oh maar ze heeft al een nieuwe. Niks aan de hand. Gaat alleen om het rijden, en niet om het dier.' Ik weet dat dit niet is hoe ze het eruit willen laten zien.