Pony missen op vakantie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 15:22

Ik herken dit van vroeger :) Als ik nu terug denk aan die vakanties dan mis ik die tijd :') (dat kan jij je nu waarschijnlijk niet voorstellen)

Ik probeerde gewoon altijd zoveel mogelijk met paardendingetjes bezig te zijn: stapel penny's/galop's gingen mee, op de iPad een offline paardenspel spelen, paardrijden als dat mogelijk was in de omgeving.

Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en geniet ook van je vakantie. Ik snap dat het veel leuker is om bij je pony te zijn maar af en toe even ertussenuit kan ook heel goed voor je zijn! :)

jorike14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-17 15:34

Schelpen en fossielen zoeken was geen succes gisteren. Alleen maar stenen. Ik kan surfen, maar de wind is té sterk voor mij en het is behoorlijk druk op het water. Snorkelen heb ik hier ook geprobeerd maar er was niks te bekennen. Niet 1 vis. Dan maar spelletjes spelen

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 15:53

jorike14 schreef:
Ik ben vandaag echt heel boos geworden op mijn ouders omdat ik geen zin had om mee te gaan. Ze zeiden: nou blijf dan maar lekker alleen binnen. Ik ben nu alleen in ons huisje en ik heb wel wat boekjes maar dat is niet echt leuk voor 2 weken. Wandelen kan helaas niet hier omdat het 35 graden is en dan brand ik dood

Ik kan je heel goed begrijpen, ik kan ook niet tegen hitte dan verbrand ik vreselijk ook al heb ik goed gesmeerd met factor60. Dat is echt heel lastig maar is er iets leuks om te doen een cake bakken bevoorbeeld of andere dingen die je graag doet knutselen ,vogels spotten....of leuke buren waar je contact mee kan hebben.

kitsunemimi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 16:25

Hmm lastig en frusterend,

Probeer ondanks omstandigheden jezelf t toch een beetje naar de zin te maken. Misschien kan je wel....

- je verzorgpony natekenen (lekker penny) :+
- een plannetje maken wat je nog met je verzorgpony zou willen doen/bereiken
-lekker zwemmen in de zee (koop een luchtbed en dobber er op los)
-shoppen/ winkeltjes kijken
- paardenfilms streamen
(met goede wifi anders kost t echt een hoop)
-passief aggressief zonnen
-voorstellen aan je ouders om iets leuks met elkaar te doen (potje voetballen met je broer etc.)

Verder heb ik niet echt tips ik weet wel hoe je je voelt :') en ik wens je sterkte maak er nog iets moois van! *\o/*

Kabayo

Re: Pony missen op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 16:33

Pff kón ik maar boos worden op mijn ouders. Wat droom ik van überhaupt vakantie. Ik ben nog nooit op vakantie geweest (alleen centerparcs, ook super leuk en gezellig)

Ik zou zeggen, geniet ervan.. Kan je niet mee surfen met je vader? Of huur een bootje of zoiets . Ik had mij echt vermaakt denk ik.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 18:57

Nabster schreef:
AlwaysH schreef:
Vind je het niet leuk om te lezen? Misschien kan je op wattpad wat verhalen vinden? :)

Dat gaat ook vervelen na zoveel uur. Ik snap best dat het zeer frustrerend is, als je geen strandmens bent, dat je hele familie graag dag in, dag uit op het zand gaat liggen. Ik had zo'n ex....was geen leuke vakantie.

Vervelen? Niet voor iedereen hoor, anders zou ik het niet zeggen.
Je. Hoeft het toch niet de hele dag te doen? De hele hetzelfde doen is gewoon saai natuurlijk.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 21:38

Hihi volgend jaar kom je hier maar logeren...

jorike14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-17 11:23

Ben gisteravond ook nog is heeel ziek geworden. 2x overgeven, 38.5°C koorts en geen eetlust door misselijkheid. Vandaag nog steeds buikpijn en een beetje misselijk, de koorts lijkt weg te zijn. Wat een rot vakantie...

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:28

Pff wat vervelend, heb je een computer/laptop bij de hand? Star stable is een heel leuk spel en de eerste 5 levels zijn gratis. Daar heb ik me wel een paar dagen mee vermaakt!

jorike14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-17 11:45

Nee, ik heb alleen mijn telefoon mee