2 jaar volmaken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Riverdale

Re: 2 jaar volmaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 18:39

Dit is even offtopic, sorry, maar ik zag dat je in het Gooi woont en een manege zoekt. Kan je iets specifieker zijn om welke omgeving het gaat? Ik kom namelijk ook uit het gooi dus misschien kan ik je wel helpen :)

RiverHunter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-17 11:57

Danielleeee_ schreef:
Leuk idee! Of het realistisch is, zie je tegen die tijd wel. En als het niet realistisch blijkt te zijn, heb je tegen die tijd wel heel leuke dingen gedaan en bijgeleerd als ik je lijstje zo zie. :)

Ik heb zelf trouwens geen inspiratie, je hebt al heel veel ideeën namelijk. Ik zal nog even nadenken :)

dankje :)

RiverHunter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-17 11:57

Eenhoorni schreef:
Dit is even offtopic, sorry, maar ik zag dat je in het Gooi woont en een manege zoekt. Kan je iets specifieker zijn om welke omgeving het gaat? Ik kom namelijk ook uit het gooi dus misschien kan ik je wel helpen :)

ik zoek geen manege in het gooi haha

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:46

Emma_rebel schreef:
ruiterbewijs regels en dingen opzoeken

Ik zou wel even opzoeken van tevoren of je zonder begeleiding het bos in mag zonder ruiterbewijs in het bos bij jou in de buurt http://knhsruiterbewijs.nl/faq/faq-over-het-ruiterbewijs/ Daar staan wat bossen genoemd waar tenminste de begeleider een ruiterbewijs moet hebben en als je ouders akkoord gaan met het feit dat jij later wellicht alleen naar buiten gaat, is het wel handig je ruiterbewijs te hebben en niet alleen de regels te kennen (: