Myrth97 schreef:Overstap naar de middelbare school was voor mij echt niet groot. Nu leer ik wel best makkelijk, maar als je op het juiste niveau zit, dan hoor je niet elke dag hele middagen bezig te zijn met huiswerk.. je hoeft niet elke dag te rijden, maar misschien wel elke dah erheen. Maar als dat dichtbij je huis is, dan is dat geen probleem.
Dit wat tijd betreft.
Maaaar tijd is niet alles... geld is ook een groot ding. Je moet zoals al eerder gezegd een maatje hebben. Veearts, hoefsmid etc.
Daarbij is het in het begin best handig dat er iemand 'meekijkt'. Iemand die af en toe je kan helpen, advies geeft enzo. Ik weet niet of je ouders veel hebben met paarden? Maar ik heb het in het begin best moeilijk gevonden, moest alles zelf uitzoeken en ontdekken, en dat terwijl ik op een stal stond met anderen (dus ik
Kon af en toe wel wat vragen).
Het is idd dicht bij huis, kan er makkelijk heen fietsten. Geld gaat goed komen hebben we het al over gehad. Ik ga zelf ook meebetalen. Hij zou dan in een weidje komen met 2 andere paarden. En 3 andere meiden van 17 18 en 21 jaar oud waar ik dus ook veel aan kan vragen