Ponykamp bitloos

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mariavank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-17 17:30

prugelpiet schreef:
Als jij je eigen paard meeneemt naar knollegruun, ga ik er vanuit dat je gewoon bitloos mag rijden hoor ;)

Mocht je geen of late reactie krijgen op je mail, wil ik het ook wel even voor je navragen. Ik sta er gestald, dus ben er redelijk vaak te vinden :D

Als je dat zou willen doen heel graag! Ik heb namelijk geen reactie gekregen.

Maaikevdk

Re: Ponykamp bitloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 17:35

Je zou ook kunnen kijken naar Paard Centraal in Dalfsen! Een heel leerzaam en gezellig kamp waar je les krijgt volgens het Emiel Voest freestyle systeem. Bitloos rijden is geen probleem, ze zullen je niet als een raar persoon behandelen :D Ik ga dit jaar hopelijk met mijn verzorgpaard en die rijd ik ook bitloos, daar wordt niet moeilijk over gedaan.

mariavank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-17 18:32

Maaikevdk schreef:
Je zou ook kunnen kijken naar Paard Centraal in Dalfsen! Een heel leerzaam en gezellig kamp waar je les krijgt volgens het Emiel Voest freestyle systeem. Bitloos rijden is geen probleem, ze zullen je niet als een raar persoon behandelen :D Ik ga dit jaar hopelijk met mijn verzorgpaard en die rijd ik ook bitloos, daar wordt niet moeilijk over gedaan.

Leuk!! Welke week ga jij?

Maaikevdk

Re: Ponykamp bitloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 06:55

Ik ga van 6 tot 11 augustus, dat is en 15+ week. Er zijn ook jeugdtrainingsweken die 12+ zijn, die zijn denk ik wel geschikt voor jou. Dan zit je meestal met mensen tussen de 12 en 16 jaar!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 13:24

mariavank schreef:
prugelpiet schreef:
Als jij je eigen paard meeneemt naar knollegruun, ga ik er vanuit dat je gewoon bitloos mag rijden hoor ;)

Mocht je geen of late reactie krijgen op je mail, wil ik het ook wel even voor je navragen. Ik sta er gestald, dus ben er redelijk vaak te vinden :D

Als je dat zou willen doen heel graag! Ik heb namelijk geen reactie gekregen.

Ga ik voor je doen!