Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xAnthea schreef:Oh dat is raar... Je zegt in je openingspost dat je niet serieus wedstrijden wilt rijden. Als je een pony van de B naar de Z1 rijdt, lijkt het me juist wel dat je wedstrijden wilt rijden?
xAnthea schreef:maximuss schreef:Dus je hebt een pony naar het z1 gereden maar je wist deze zomer niet dat je graag wedstrijden ging willen rijden met jouw pony????
Ik denk dat je idd gelijk hebt over wat je eerst zei. Iemand heeft weer niets te doen in de vakantie

xdinciii schreef:MDJ schreef:Dan ben je toch niet duidelijk genoeg vrees ik. Kan je instructrice (of instructeur) je niet eens helpen? Dat hij/zij even mee kijkt hoe zoiets gaat?
Ze is al heel vaak de stal mee ingeweest enzo, en als hij haar bijt schopt ze hem gewoon in elkaar, om het grof te zeggen.. maar dan houd hij er mee op en is hij heel lief en dan gaat hij weer door alsof het nooit is gebeurd
xAnthea schreef:Oh dat is raar... Je zegt in je openingspost dat je niet serieus wedstrijden wilt rijden. Als je een pony van de B naar de Z1 rijdt, lijkt het me juist wel dat je wedstrijden wilt rijden?
xAnthea schreef:B proef is stap, draf en galop. Wat kan hij daar nu moeilijk aan vinden???
xdinciii schreef:xAnthea schreef:B proef is stap, draf en galop. Wat kan hij daar nu moeilijk aan vinden???
Alles.. normaal over de hoefslag lopen vind hij al lastig omdat hij bij zijn vorige baasje nooit dat heeft hoeven doen.. hij heeft het gewoon nooit geleerd. Zoals ik al zei heb ik heel veel geduld en maakt het me niet veel uit of ik twee jaar moet trainen voor een b proef, alleen dat hij mij bijna aanvalt als ik de stal inkom, daar maak ik me zorgen over
xdinciii schreef:xAnthea schreef:B proef is stap, draf en galop. Wat kan hij daar nu moeilijk aan vinden???
Alles.. normaal over de hoefslag lopen vind hij al lastig omdat hij bij zijn vorige baasje nooit dat heeft hoeven doen.. hij heeft het gewoon nooit geleerd. Zoals ik al zei heb ik heel veel geduld en maakt het me niet veel uit of ik twee jaar moet trainen voor een b proef, alleen dat hij mij bijna aanvalt als ik de stal inkom, daar maak ik me zorgen over
Rocamor schreef:Heb je zijn oude eigenaar gevraagd of ie daar wel braaf was?
Is er iets veranderd bij hem, vorm van stalling, soort voer, hoeveelheid voer, ander tuig.