Zadel gemaakt: Wat vinden jullie ervan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dresjoepie

Re: Zadel gemaakt: Wat vinden jullie ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 17:24

Hoe groot ben je? In je profiel staat dat je 13 bent

Leuk gemaakt je zadel maar niet meer rijden idd ook geen kleine kinderen erop zetten

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 17:37

MarijeSonja schreef:
Misschien kan ik hem gebruiken voor kleine kinderen, dan kan ik naast de pony blijven lopen zodat ze toch goed zitten. De eigenaresse heeft al een zadel, dus die kan ik ook gewoon gebruiken.

Ook voor kleinere kinderen dit niet gebruiken.

Daarnaast altijd aan de eigenaresse vragen om te controleren of je iets mag gebruiken wat je gemaakt hebt, ook zij zal niet blij zijn als iets onveilig of pijnlijk voor de pony blijkt te zijn.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 18:20

MarijeSonja schreef:
funnyhorses schreef:
Heel creatief gedaan maar ik denk niet dat jou zadel aan de eisen van een zadel zal voldoen.
Daarbij zijn je "stijgbeugels" echt gevaarlijk rijd dan zonder die riemen.
Hoe groot is je shetlander?

Het is niet mijn Shetlander, maar die van iemand anders. Ik mag haar verzorgen. Ik zal met het zadel niet echt veel gaan rijden, maar het was gewoon om uit te proberen.

Waarom maak je geen singel aan of om een bestaand zadeldekje? Niet dat je dan een goeie drukverdeling hebt maar het werkt een stukje makkelijker en je bibs blijft schoon na een ritje.

Goed dat je luisterd naar het commentaar wij willen allemaal niet dat jij of je shetje zich doet bezeren.
Maar wat je hebt gemaakt ziet er netjes uit ookal is het (bijna) niet bruikbaar.

Kijk anders eens hoe een barebackpad eruit ziet misschien leuk om zoiets na te maken?
In ieder geval wens ik je veel plezier toe en denk aan de veiligheid!!!

MarijeSonja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-16 19:06

funnyhorses schreef:
MarijeSonja schreef:

Waarom maak je geen singel aan of om een bestaand zadeldekje? Niet dat je dan een goeie drukverdeling hebt maar het werkt een stukje makkelijker en je bibs blijft schoon na een ritje.

Goed dat je luisterd naar het commentaar wij willen allemaal niet dat jij of je shetje zich doet bezeren.
Maar wat je hebt gemaakt ziet er netjes uit ookal is het (bijna) niet bruikbaar.

Kijk anders eens hoe een barebackpad eruit ziet misschien leuk om zoiets na te maken?
In ieder geval wens ik je veel plezier toe en denk aan de veiligheid!!!

Bedankt!

MarijeSonja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-16 21:24

Hallo allemaa! ik heb vandaag de dekjes van Debbie00 gehad, super aardig! Ik ben er erg blij mee en wil haar daarom ook bedanken. Bij deze!

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 21:55

Niet slim.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 22:02

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 23:54

MarijeSonja schreef:
Hallo allemaa! ik heb vandaag de dekjes van Debbie00 gehad, super aardig! Ik ben er erg blij mee en wil haar daarom ook bedanken. Bij deze!

Graag gedaan! +:)+