X_Sam_X schreef:Ik heb voor ik naar het HBO ging mijn paard verkocht, met de gedachte dat ik het niet zou redden en mede ook door alle verhalen op internet dat het echt níet te doen zou zijn. Ik heb er nu nog spijt van!
Echt denk goed na voordat je definitief je paard verkoopt. Ik was na een half jaar gestopt met die opleiding omdat het gewoon niks voor mij was. Daar stond ik dan, geen school, paard verkocht, gelukkig had ik nog wel een baantje.
Inmiddels zit ik in het tweede jaar van een andere HBO studie en heb mijn propedeuse ook in 1x gehaald (chemische technologie), heb 2 eigen paarden (betaal alles zelf) en werk er 40 uur per week bij. Het is aanpoten, ik ga niet uit en die soort dingen, dat scheelt al. Maar als je echt iets wilt is het haalbaar, geloof in jezelf!![]()
Ik zou je paardje als je echt geen tijd hebt inderdaad op een stal zetten waar je niet verplicht iedere dag hoeft te komen, ik sla ook wel eens een dagje over maar ik weet dat mijn paardjes goed verzorgd worden.
Ik wil hem ook helemaal niet verkopen, alleen krijg van mensen van buitenaf zoveel te horen dat ie naar iemand moet die hem wel 4 a 5 keer in de week kan rijden. Daardoor begon ik te twijfelen of ik het wel goed deed
Ik ga het vanavond het nog een keer met me ouders bespreken en het plan van in een kudde enzo voorleggen
En respect trouwens voor hoe je dat nu doet met 2 paarden