Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shirley schreef:Misschien is het ook handig om er een regio bij te vermelden?
En dat je (als je dat bent tenminste) ter compensatie van de lage stallingskosten bereid bent om in de weekends en vakanties je handen uit de mouwen te steken?
Succes
Shirley schreef:Zie wel staan dat het Groningen is, maar dat is een ruim begrip.
Beetje afhankelijk van waar in Groningen je gaat wonen, zou je bijvoorbeeld ook nog naar Drenthe kunnen uitwijken...
Snap je?
Rivjenn schreef:Je zou denken dat daar buiten de stad genoeg betaalbare plekken te vinden zijn..? Ik zou hier iig niet voor gaan. 20 jaar en dan zonder vriendjes en nog kans op zandkoliek. Ze gaan toch zoeken naar eten. En waar kun je dan opeens heen? Ook is hij al wat ouder en wellicht meer voedingsstoffen nodig die hij echt uit gras moet halen
Majabeestje schreef:Er is in die omgeving plek genoeg qua stalling/wei/pension.
Tip: advertentie plaatsen op Facebook. En dan de groepen van paardenspullen Groningen Drenthe. Zijn verschillende van dat soort groepen. Als je zoekt op Facebook (iets van paarden Groningen in toetsen bij zoeken) kom je verschillende groepen tegen.
mandymonica schreef:Zelf rond gaan vragen is ook al eerder geopperd en echt geen gek idee hoor! Ik zie dat je nog jong bent en ik kan me voorstellen dat je niet zomaar bij "vreemden" het erf op stapt. Maar misschien wil pa/ma/broer/zus of een vriendin wel met je mee? Als je gaat verhuizen, dan zullen je ouders vast wel van tevoren al af en toe naar de plek gaan waar jullie naartoe verhuizen. Ga jij een dagje mee met het doel wijzer te worden ten aanzien van stalling/ weidegang. Daarvoor hoef je echt niet te wachten tot je er woont!
Zo heb ik in een ver grijs verleden ook mijn stal gevonden. Niet eens dat iemand waar ik aanbelde plek had, maar omdat zo iemand wel een hele goede tip had die ik als buitenstaander niet zo gauw had gevonden. En zo had ik een paar weken voordat ik ging verhuizen al een topplekje voor mijn poownie gevonden.
Succes meis! Want een paardje van 20 stuur je inderdaad nog (lang!) niet met pensioen! (heb zelf een nog oudere bes, die zich gedraagt als een jolige jongedame en die echt beledigd zou zijn bij pensionering zeg maar....)