Als ik iets kon wensen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Arabier

Re: Als ik iets kon wensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:22

Ik snap dat je het moeilijk hebt maar laat het los, een jaar terug is lang.

brittms

Re: Als ik iets kon wensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 20:07

Wat ontzettend naar dat je Pride hebt moeten laten inslapen,
Maar weet wel dat hij nu geen pijn meer heeft en kan rusten. Hij zal vast ook heel veel van jou houden, en je zal het toch een beetje los moeten laten..

Toen mijn eigen pony'tje werd ingeslapen, heb ik daar ook veel last van gehad, ik werd er zelfs ziek van en zag nergens meer plezier in.. Geef het een plekje, en richt je op de toekomst die nog zoveel mooie kansen mee brengt!

Demi_2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 21:27

Je zou je inderdaad kunnen gaan focussen op bijvoorbeeld school, misschien een ander diertje? Een andere pony? Ik weet zeker dat je goed bent voor paarden dus waarom zou je je liefde ook niet willen geven aan andere paarden? Je hebt heel veel ervaring met hem/haar opgedaan en zal waarschijnlijk altijd je lieveling blijven. Veel succes

Prideeetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-16 21:46

Bedankt
Het blijft moeilijk vandaag de hele dag super hart aan zitten denken soms kreeg ik tranen in mijn ogen morgen word de moeilijkste dag ze is dan een jaar dood
Ik probeer me te rigten op men andere pony's maar ja het is zo moeilijk
En met Pride heb ik super veel ervaring opgedaan met haar heb ik zelfvertrouwen geleerd,geen bang meer te hebben om me zelf te zijn,
Zo blijft het doorgaan ik ben super trots op haar en mezelf