Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
Zoals VD en aan de hand springen, lange lijnen, mennen noem maar op
YamaSaki schreef:Of je te groot bent, is zonder foto inderdaad lastig te zien. (is een centraal topic voor trouwens, daar kan je een foto plaatsen als je wilt weten of je te groot bent).
Maar dat die meiden op Het Ponyhof er met zn 2en op zitten, betekend niet dat t goed is.
Dat is namelijk veel te zwaar en te heftig voor die shet, dat hoef je niet op een foto te zien.
Want zelfs al wegen die meiden 30kg per persoon, zijn ze samen al 60kg, wat echt te zwaar is
En idd, er komt een tijd dat je echt te groot bent, dan kan je gelukkig nog veel meer andere dingen doenZoals VD en aan de hand springen, lange lijnen, mennen noem maar op
sat_nath schreef:Nathalie18x schreef:Maar het betekend niet dat jij zomaar alles kan doen omdat er mensen zijn die ergere dingen doen.
Dat bedoel ik ook niet, ik zeg alleen dat jullie mij al hier op aan spreken.
En dan val ik weer terug op het vooroordeel, jullie hebben nog niet eens een foto gezien!?
). Wel moet het het paard niet in de weg zitten en het gewicht moet zeker nog kunnen.
sat_nath schreef:Ik snap dat jullie me te groot vinden.
Maar jullie hebben wel een vooroordeel (sorry).
Jullie hebben nog niet eens een foto gezien?!
Ik blijf echt niet mijn hele leven op deze shet rijden. Er komt toch een keer een tijd dat ik moet stoppen met erop te rijden. Op het ponyhof zitten ze met zijn tweeën (net zulke lange kinderen als ik) op een shet van minder als 1.10 ?

doe ik ook met mijn shets
liespower94 schreef:sat_nath schreef:Ik snap dat jullie me te groot vinden.
Maar jullie hebben wel een vooroordeel (sorry).
Jullie hebben nog niet eens een foto gezien?!
Ik blijf echt niet mijn hele leven op deze shet rijden. Er komt toch een keer een tijd dat ik moet stoppen met erop te rijden. Op het ponyhof zitten ze met zijn tweeën (net zulke lange kinderen als ik) op een shet van minder als 1.10 ?
Net heb ik wel een foto van je gezien uit een ander topic maar Sorry, je bent echt, echt veel te groot
Ga lekker Mennen of andere leuke dingen doendoe ik ook met mijn shets