JiskaVV schreef:Ik zeg helemaal NIET dat het goed is, maar ik wil gewoon zeggen: wij zijn niet de enige die dat niet echt helemaal wisten. Verder lees ik hier ook topics van mensen die een maatje ook niet echt nodig vinden. En ik ben trouwens niet zo voor shetlanders, dus jaZe heeft helemaal geen super saaie dag hoor. Dat zou ik raar vinden want juist omdat ze geen maatje heeft proberen we ook zoveel mogelijk met haar om te gaan en haar aandacht te geven
En we hebben ook dankzij alle leuke en minder leuke reacties gekeken naar een maatje. Ik snap helemaal dat je zo'n reactie schrijft, daar niet van, maar ik heb nu echt geen zin meer in al die oordelen enz
![]()
Snaps? Ik probeer gewoon het beste voor onze pony te doen, meer niet. Maar toch bedankt voor je reactie
Dat snap ik, ben blij om te horen dat je een maatje zoekt. Ik snap dat je dan extra lang bij d'r bent. Maar wat als je straks naar school gaat en wat als jij thuis aan het eten bent of ligt te slapen?
Verder kun je misschien kijken naar een kleine Welsh als je het niet zo op shetlanders hebt? Misschien een paard dat geblesseerd is en niet bereden kan worden, die kan je soms gratis ophalen. Ondanks dat je dan niet kan rijden kun je vaak wel met ze een wandeling maken.
Ze heeft helemaal geen super saaie dag hoor. Dat zou ik raar vinden want juist omdat ze geen maatje heeft proberen we ook zoveel mogelijk met haar om te gaan en haar aandacht te geven
En we hebben ook dankzij alle leuke en minder leuke reacties gekeken naar een maatje. Ik snap helemaal dat je zo'n reactie schrijft, daar niet van, maar ik heb nu echt geen zin meer in al die oordelen enz
Snaps? Ik probeer gewoon het beste voor onze pony te doen, meer niet. Maar toch bedankt voor je reactie 
Ja, dat weten we, anders hadden we haar niet gekocht hè
Maar ik begrijp inderdaad dat een maatje voor haar ook wel leuk is 

Maar ja, ik vind het erg schattig