Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Natasja_ schreef:http://www.bokt.nl/wiki/Paardenwoordenboek
Het is dat ik wist dat het op de Wiki stond.
Want echt vindbaar is het niet.
pien_2010 schreef:Waikiki schreef:Ik woon en werk al 4 jaar professioneel met paarden in een engelstalig land, wil je een lijst met paarden woorden?
Wat lief aangeboden dit. Als het niet te veel moeite is dan graag ook een kopie van de pb richting mijn kant met de lijst, want ik praat wel en veel "deftig" Engels maar heb sinds kort een bijrijder die paard leert rijden op onze paarden. Dat Engelse paarden jargon bezit ik nog niet zo, dus zou voor mij (en ook voor hem) ook wel handig zijn. We redden er ons wel uit, maar ik vind het toch wel lastig.
werk voor Tri.stan Tuck.er maar Engels is niet m'n beste kant
Amiigo schreef:pien_2010 schreef:
Wat lief aangeboden dit. Als het niet te veel moeite is dan graag ook een kopie van de pb richting mijn kant met de lijst, want ik praat wel en veel "deftig" Engels maar heb sinds kort een bijrijder die paard leert rijden op onze paarden. Dat Engelse paarden jargon bezit ik nog niet zo, dus zou voor mij (en ook voor hem) ook wel handig zijn. We redden er ons wel uit, maar ik vind het toch wel lastig.
Ik zou ook wel een lijstje willenwerk voor Tri.stan Tuck.er maar Engels is niet m'n beste kant