En ik ben het helaas met de andere opmerkingen over het zadel eens, je ziet ook dat het over de schouderbladen valt, dus eigenlijk naar achter moet. De pony heeft alleen achter op de rug geen ruimte meer voor meer zadel. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En ik ben het helaas met de andere opmerkingen over het zadel eens, je ziet ook dat het over de schouderbladen valt, dus eigenlijk naar achter moet. De pony heeft alleen achter op de rug geen ruimte meer voor meer zadel. 
Genoeg reden moeten zijn om er een zadelmaker bij te halen. Een onafhankelijk persoon met kennis die kan vertellen hoe of wat.
. lisem94 schreef:Ts, deze reacties had je natuurlijk nooit verwacht aangezien je vraag zo onschuldig is.
Veel bokkers zijn het met elkaar eens dat het zadel niet geschikt is voor de pony. Zelfs al zeggen anderen, ook ervaren mensen in je omgeving dat hij goed zou liggen. Dit zou, als je het beste voor hebt met je pony, waar ik vanuit gaGenoeg reden moeten zijn om er een zadelmaker bij te halen. Een onafhankelijk persoon met kennis die kan vertellen hoe of wat.
Zie dit als positief commentaar, je pony verkeerd belasten en daardoor beschadigen is het laatste wat je wil. Nu ben je er tenminste op attent gemaakt en kan je er is kritisch naar kijken. Top dus eigenlijk.
De persoon op de eerder geplaatste foto, jij waarschijnlijk, lijkt wel wat uit verhouding met de pony. Je lijkt de pony een beetje ontgroeid te zijn, je benen steken erg ver uit wat niet goed werkt met rijden lijkt me, voor jullie beide niet. Wellicht dat je het rijden binnenkort toch af moet gaan bouwen en over moet laten aan een kleiner persoon. Gelukkig blijven er genoeg leuke dingen over die je wél kan doen.