Stiekem eigen pony

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 21:17

jasmijn16 schreef:
LiannePuthzy schreef:
ik zou vooral heeeeeeeeel veel bix en hooi neer leggen, zo hoef ej maar 1x per week te komen *\o/*

1x per maand toch? Xp

kan ook maar dat is zielug voor de feulen hij moet wel un beetje aandagt kreigen[/quote]

Maar dat hoeft tog niet? Un feulen is heel erugh klein dus heeft tie dat niet nodug

Britta31

Welterosten.

LiannePuthzy

Benfan schreef:
Het was geloofwaardiger geweest als er niet zoveel spelfouten inzaten. Misschien moet je de volgende keer eerst goed bedenken wat je wilt behalen met een reltopic. Daarbij is het ook slim om je even goed te bedenken wat voor karakter je wilt neerzetten. Een jong meisje, hoe oud? wat zijn haar hobby's, werk van haar ouders, broers of zussen? Hoe meer detail je in je fantasie verhaal steekt, des te geloofwaardiger je ook voor jezelf het karakter kunt neerzetten.

Mijn advies als je begint met het role-playen van een karakter, is eerst een te crieren die veel op jou lijkt. Zo is het niet zo moeilijk om hem of haar geloofwaardig neer te zetten, maar kun je wel alvast beginnen met het maken van een verhaal!

Succes met je volgende poging!

:')

bobo2000

Re: Stiekem eigen pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 21:19

Slaaplekker!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 21:20

Benfan schreef:
Het was geloofwaardiger geweest als er niet zoveel spelfouten inzaten. Misschien moet je de volgende keer eerst goed bedenken wat je wilt behalen met een reltopic. Daarbij is het ook slim om je even goed te bedenken wat voor karakter je wilt neerzetten. Een jong meisje, hoe oud? wat zijn haar hobby's, werk van haar ouders, broers of zussen? Hoe meer detail je in je fantasie verhaal steekt, des te geloofwaardiger je ook voor jezelf het karakter kunt neerzetten.

Mijn advies als je begint met het role-playen van een karakter, is eerst een te crieren die veel op jou lijkt. Zo is het niet zo moeilijk om hem of haar geloofwaardig neer te zetten, maar kun je wel alvast beginnen met het maken van een verhaal!

Succes met je volgende poging!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

rapunzelx

Feulens zin leuk!!!!!! doe ik ook altijt, stiekem die dingen koopen. ik rei ze ook, bij 8 manden kan dat wel ongeveer. En gewoon appels en wortels gefen, meer hoeft niet!!! ik hoop dat je wat aan me tips heb

elenaMM77

mijn veulen staat al 5 jaar in de cv ruimte van mijn appartement..
mijn vriend heeft nog steeds niets ontdekt.

wel begint hij te klagen over de stank en of ik misschien eens de wc zou doorspoelen..

maar ja, waar moet ik die mest laten.. toilet zit al verstopt en ik kan het niet van het balkon gooien want ik woon recht tegenover het politiebureau..

groentensoep en de inhoud van oude koffiepads is het perfecte ruwvoer voor een stiekem gehouden veulen in huis.. buitenshuis zou ik er vegetarische ballen bij doen in de soep.

als ruwvoer gebruik ik gewoon alles wat gelig begint te worden in de koelkast of alles wat een vachtje krijgt.. Is meteen ook goed voor het millieu!, veel minder afval!.

Als je tips wilt kun je altijd pb's sturen TS..
mijn veulen heb ik inmiddels al beleerd.. omdat hij te groot is geworden en de hele cvruimte vult, draagt hij nu standaard al zijn dekens, zadel en twee hoofdstellen (ene is stang, ander is trens.. dus dat is geen probleem). longeren gaat prima in de huiskamer als mijn vriend boodschappen doet..

wel nog 1 aanvullend vraagje.. de cirkel in het parket begint een beetje op te vallen, weet iemand hoe ik dit kan voorkomen? zand storten is geen optie, want mijn vriend is allergisch voor zandkabouters.

antwoorden mag natuurlijk altijd via pb mocht dit topic gesloten worden, wegens de partypooper hieronder :P
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 01-05-16 21:22, in het totaal 2 keer bewerkt

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 21:21

Heb even getemd :P

Maris__

Jeej het is weer vakantie *\o/* :')

Ga maar slapen, misschien kan je in je droom een veulen kopen _/-\o_

Silver_oud

Volgensmij heeft dit meisje net het topic van pokemon gezien en wil ook zo famous worden!

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 21:22

Silverheart schreef:
Volgensmij heeft dit meisje net het topic van pokemon gezien en wil ook zo famous worden!

_O- _O- _/-\o_

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 21:23

Slotje voor overleg.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 14:02

Het slotje wordt definitief aangezien het topic met een schaduwaccount is geopend.