Quint gaat goed vooruit. Word een steeds liever paard en voel onze band groeien.
Ik zelf ben nooit een dressuur miepie geweest. Ik hou zelf erg van springen en wat actie/uitdaging in het rijden. En dan bedoel ik dus niet de moeilijkheid van een dressuur oefening die een uitdaging is.
Ik merkte hierdoor dat ik het rijden en quint ook minder leuk begon te vinden. We gingen elkaar tegen werken. En dit is net iets wat ik echt niet wil nu we zo goed gaan eigenlijk.
Met de staleigenaar paar weken terug mee geweest naar een western wedstrijd. Ik heb al een keer eerder een bijrijpaardje gehad die ik western reed. Maar nu was ik echt even verkocht.
Opzoek naar een western set voor quint. Hele uitdaging ivm zijn korte rug. Kinderzadel was natuurlijk geen optie omdat ik er ook nog in moest passen haha.
Na opzich een korte zoektoch een super mooie set gevonden en gekocht. En het past!!
Nu 2 dagen met deze set gereden en zodra hij een beetje gewend is aan de overgang gaan we kijken wat we precies willen. Ik vind afwisseling ook erg belangrijk en dus is sowieso een hele mooie afwisseling die hij zelf ook leuk blijkt te vinden!