Ppc

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Welke maat halster (je mag stemmen en of reageren)

Shet
18 (85%)
Pony
2 (9%)
Cob
1 (4%)

Totaal aantal stemmen: 21

Wonderstruck

Re: Ppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 22:31

De meeste halsters in ppc zullen zo'n €20 of misschien €15 zijn denk ik, de echte "basic" halsters waren vroeger €10 geloof ik, maar ik weet niet of ze die nog hebben. En de touwen zijn ook nog €5, dus daar moet je ook nog rekening mee houden :P
En idd even aangeven dat je graag wil passen voordat je het halster koopt :)

Mayra9148

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 16:29

Wonderstruck schreef:
De meeste halsters in ppc zullen zo'n €20 of misschien €15 zijn denk ik, de echte "basic" halsters waren vroeger €10 geloof ik, maar ik weet niet of ze die nog hebben. En de touwen zijn ook nog €5, dus daar moet je ook nog rekening mee houden :P
En idd even aangeven dat je graag wil passen voordat je het halster koopt :)

idd best duur ja... maar hopen dat als ik er naartoe ga ik der een mag kopen :j

FatouxArwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 21:27

Mayra9148 schreef:
Wonderstruck schreef:
Dan zou ik inderdaad shet nemen :j
Er zijn trouwens geen pony's van 1.40 hoor ;) de grootste pony zal zo rond de 1.25 zijn denk ik :) er zijn een paar welsh pony's, en dit jaar zullen daar nog een paar van bij komen, deze zijn vrij "groot". :)

Jaa dankjeh, oohh ik had filmpjes gezien van Balou en Maxime ( de 2 nieuwe welsjes) ze leken wel groot maar ik ben niet zo goed in inschatten ik weet niet echt hoeveel 1 meter is XD dus tja maar 1.40 zal het idd niet zijn want halfingers zijn 1.40 en dat is een beetje groot :P ja idd zal iets van 1.25 ofz zijn.En thnx voor zeggen van de maat :)

Maxime is niet echt nieuw,maar de nieuwe pony's zijn ook groot,Chester is mega groot,de grootste xx